Småttingar med Knapp -Välkommen alla föräldrar, gamla som nya!
Tack Queen för ditt meddelande... och trots att du inte bifogade länken hittade jag tråden ändå.
Tack Queen för ditt meddelande... och trots att du inte bifogade länken hittade jag tråden ändå.
Måste bara dela med mig av min glädje! Nu är remiss till barnkirurg ivägskickad och simon kommer få sin knapp senare i vår!
Tack snälla ni!
Emmy: Jag måste nog säga tvärtom, sonden är egentligen inte till besvär alls på det viset. Klart han är söndertrasad i ansiktet av all tejp, och han ser ju så mycket sjukare ut än vad han är och det är jobbigt att alla tittar, viskar, pekar osv. Men för S är sonden en del av honom och det är nästan lite lustigt att se hur försiktig han är med den och hur han skyddar den. Ska bli intressant att se hur just det blir med en knapp.
Queen: Åh, 1-2 mål är ju massor! Vilken duktig kille!
Hej på er! Roligt att läsa om alla små och stora framsteg!
I torsdags opererades alltså lilleman, allt gick jättebra. Åkte hem redan efter ett dygn, han var pigg och fick behålla maten.
Men så igår natt när han fick nattmålet så såg sambon att det var alldeles svullet och rött. Blev en tur in till sjukhuset igår igen, konstaterad infektion i det lilla snittet, så han fick antibiotika. Idag har rodnaden gått ner lite men upplever att det läcker en del direkt efter mat.
Just läckaget känns direkt otrevligt, någon som vet som kan vara fel? Har ringt in till sjukan igen så får vi se vad de säger, om det är något som har med infektionen att göra eller om det är så att det är något knas med knappen. Ballongen var bara fylld med 3 ml vatten, känns ganska lite?
Hej hopp! Infektionen har lagt sig, det läcker inte speciellt mycket... jo, lite, men det beror på att själva hålet inte läkt ännu tydligen (kollat med ssk). Så, det funkar bara finfint här, jag är så glad för knappen! Queen: Grattis till resurs! mpr... jadu, lilleman blev tvärdålig efter 10 dagar och var sen dålig i två veckor.