• crijo

Vi som gör äggdonation ute i Europa, #3

Bette: Det är sant- det var jag som förde vidare den-, men 45 år och inga barn är det. Flört

• crijo

Omstart: Jag mår bra (utan hormoner är jag mig själv). Funderar på bungyjumping som födelsedagspresent. Flört Vi har just fått donatornsinfo. Hon är 23 år och verkar vara som mig själv när jag var 23. Spännande! Jag ska nog vänta en månad till och "köra på" i augusti. Det är lättare när dem sinkar donatorn mot mig...

Låla: hur mår du? Jag är nyfiken på om du har 1 eller 2 st embryo som växer och växer...

nilisen: hemskt vad ni måste gå genom innan du får njuta av graviditeten...Jag kan föreställa mig vad jobbigt väntan är när det hänger så mycket på svaret... Jag håller tummarna för dig och lille(a)n!

• crijo

Låla: Usch då! Jag kommer att känna likadant om jag plussar nästa gång! Men denna gång har du bättre förutsättningar, tycker jag. Jag tror på ditt hcg prov som var fantastiskt! Heja-heja ..."små grodorna"!!!

• crijo

nilisen: jag är så ledsen för er skull! Jag hoppas att ni får inre styrka att ta det beslut som känns rätt för er! Jag tänker på dig! Kram

• crijo

Bette: Detta har du skrivit i en tråd "Vi gamlingar som har fått + efter ÄD": 
    "Du behöver inte läsa mitt inlägg och dessutom vara otrevlig, finns ingen anledning, det var ej riktat till dig, och mig veteligt så får man skriva i vilken tråd man vill.
    Bette"
    Detta svarar du i denna tråd:
    "Du ska också visa hänsyn och inte hoppa på mig så fort jag svarar på något inlägg som inte har med dig att göra.
    Bette"

Alla verkar hoppa på dig Bette! Hmm...undrar du inte ibland varför?

• crijo

OK, ic...du menar att du aldrig undrar varför alla hoppar på dig. Kul för dig att inte tänka på det!

• crijo

spiralling: Ledsen att du trodde även för en stund att jag skulle nedvärdera någons känslor och åsikter på grund av ålder!!!! Om du läser Bettes inlägg i trådar för "gamlingar" kommer du att förstå bättre vad jag menade.

• crijo

Låla, vad kul! Skulle jag slå vad, skulle det vara för att du har 2 st .Glad Kram

• crijo

villsågärna: Var inte så ledsen. Du har läst att det kan vara så himla olika från person till person och från försök till försök. Jag håller tummarna! när har du testdagen?

Svar på tråden Vi som gör äggdonation ute i Europa, #3