• crijo

Vi som gör äggdonation ute i Europa, #3

Irma01: Är det inte så att våra kroppar reagerar olika? Det kanske tar olika länge för kroppen att återställa sig efter en agressiv behandling. Jag håller tummarna för dig!

• crijo

omstart: Det kommer att fungera när du minst förväntar dig. Det vill säga NU.{#lang_emotions_wink}

• crijo

Glad Påsk! Och tack för alla tummar ni håller för mig!
    Jag jobbar imorgon oxå, Låla. Och kanske ett par timmar under Påskhelgen.

• crijo

Caribe: Usch! Läskigt med blödning. Vad spännande att veta vad man har i magen! Otålig som jag är, skulle jag redan börja handla saker för en pojk!!!
    Många som får pojkar efter ÄD. Har ni tänkt på det?

Nidra: Det är ju snart. Håller tummarna!

Rödluvan: Kul att han är livlig! Även om revbensspark låter inte så kul...

Låla: haha...det kan hända.

Tackar alla som håller tummarna. RD9 med 4 dagar gamla embryo och känner fortfarande ingenting!!! Maken bastade igår och det var sååå svårt att inte göra honom sällskap. Jag känner mig inte alls gravid. Jag försöker skaka av mig bilden av minus på urinstickan!!!

GLAD PÅSK!!

• crijo

Jag försöker inte tänka så mycket att jag ruvar, annars smyger sig dem negativa känslorna på mig. Men, det är svårt när man ändrar på vanorna...

Jag är inte heller så mycket för pojk/flikfärger, men...jag tycker om tjejkläder (dock inte den hemska rosafärgen man brukar se!). Jag skulle titta på modellerna för pojkar i stället. Och fantisera...{#lang_emotions_wink} 

Katten är på tangenbordet igen! Det är svårt att skriva (jobbar hemifrån ibland) när han försöker hela tiden klättra på min axel (sedan jag kom tillbaka från Riga!)

• crijo

Glad fortsättning!

Låla: Kul! Då är du igång snart!

RD13 . Jag har inga känningar. {#lang_emotions_frown}

• crijo

Det blev {#lang_emotions_minus} för mig.
    RD14 och inga känningar var det. Jätte ledsen även om jag förväntade mig!

• crijo

Tack för tröstord!
    Ja, jag hade testdag idag och i övermorgon (blodtest eller urin). Jag körde urintest.

• crijo

TAck för alla tröstord!

Låla: Förra ggn testade jag positiv med urintest först RD17. Men det gick inte vägen... Nu hade jag testdagar RD14 och RD16 (jag antar att det gäller urintest då jag sa tydligt att jag inte gör blodtestet). Jag ska testa imorgon oxå, på RD16. Riga sa till mig att sluta tvärt med medicinerna efter att inte ha plussat med urintest RD14, men jag vill ge den en chans till enligt plannen.
    Om jag tänker efter, jag föredrar att inte plussa alls än att upptäcka att det är tomt därinne v7, som förra ggn. {#lang_emotions_frown}

Svar på tråden Vi som gör äggdonation ute i Europa, #3