• Caribe

Vi som gör äggdonation ute i Europa, #3

Tjorven förhoppningsvis behöver du inte gå till henne då jag hoppas att det går vägen den här gången för dig

Ja zxzx och jag skrev samtidigt tror jag talar för oss båda när jag säger att jag saknar att gå där

• Caribe

Är så ledsen för Er skull Sodkt och Tjorven, kan inte ens komma på några ord utan det är bara så sorgligt varma kramar!!!!! {#lang_emotions_heart}

• Caribe

Nilisen grattis till ett tickande hjärta på VUL, det är en STOR milstolpe

Crijo hårda tummar för dig nu när du är ruvare

Kram Kram

• Caribe
    Kommer in och önskar en riktigt Glad Påsk till Er alla {#lang_emotions_sunny}

Crijo lycka till vännen!

Omstart skickar en stor våg av varm positivitet till dig, den här gången är det din gång, det hoppas jag stenhårt!

Överhuvudtaget så hoppas jag för Er alla att ni skall få lyckan att lyckas det är ni så värda!!! {#lang_emotions_heart}

Själv fick jag en liten skrämselblödning igår, men på koll idag var allt som det skulle och då såg vi att vi väntar en liten kille
  • Caribe

Rödluvan - jag är ju låååångt gången och är i andra trimestern (skrattar) är i vecka 19 och går in i vecka 20 på lördag så halvvägs har jag kommit längtar dock tills jag är där du är och känner sparkar, har känt ngt diffust.. men än vågar jag inte säga att det är bebis...

Låla jag känner mig smickrad att jag och din sambo får samma hälsning

Nidra lycka till med slemhinnan idag och jag håller tummarna att dina frysisar är ena sega rackare!

GLAD PÅSK ALLA {#lang_emotions_heart} OCH VARMA KRAMAR {#lang_emotions_sunny}

• Caribe

Crijo jo jag har oxå tänkt på det och sa det till läkaren igår att jag tyckte det var väldigt många som väntar pojkar efter ÄD av döma av kontaktnätet på internät! Det var inget hon reflekterat över men hon sa att det föds mer pojkar överlag, 52% pojkar och 48% flickor!

Crijo du har säkert hört det till leda men dom sista ruvardagarna kände jag absolut ingenting, nada.... båda gångerna, däremot började jag få lite småsymptom ruvardag 13 och det var oxå då jag testade! Visualiserar ett STORT PLUS på din sticka!!!!

Jag är ju inte så mkt för flick och pojkfärger, vårt barnrum kommer vara i vitt, rött, oliv och ljusblått {#lang_emotions_sunny} vi har redan tjuvstartat lite... vi kunde inte hålla oss efter RUL i fredags....

• Caribe

Jo jag håller med att tjejbarnkläder är ngt av det sötaste som finns... små tajts med en liten klänning till, så sött! Men det finns mkt fint för killar oxå, och nu skall jag börja snegla på det mera

Känner igen mig med katt på tangetbordet fast nu när jag är på jobbet får jag vara ifred

• Caribe

Låla vad bra då funkade mens dansen jag gjorde i andra tråden jobbigt med sån störtblödning men då blir du nyrensad och fin inuti vilket är bra vad skönt att du äntligen får starta nu!

Crijo jag håller så hårda tummar så du anar inte {#lang_emotions_heart}

Kram Kram

• Caribe

Crijo varma kramar till dig, finns ju inga ord som hjälper, men du vet att du har dina medsystrar här som sörjer med dig och som vet hur det känns! Hoppas Ni kan trösta varandra och hitta kraft att orka försöka igen! {#lang_emotions_heart}

• Caribe
    Nidra skrev 2010-04-11 08:08:38 följande:
    Hej igen!Nu är vi hemma från Estland. Tyvärr kommer vi hem "tomhänta" då ingen av äggen delade sig tillräckligt bra. Alla klarade upptiningen men de fortsatte inte att växa som de skulle. Vi blev så klart jättebesvikna, men på ett sätt känns det bättre att få besked nu istället för att gå två veckor och hoppas på något som inte har en chans. Nu ser vi istället fram emot ett nytt färskförsök i juli (förhoppningsvis)! Då jäklar!Ha det gott alla!Kram Nidra
    Nidra det hände ju mig oxå första gången, det blir ett väldigt antiklimax när man laddat så, men vi fick ett nytt gratis försök ganska snart efter! När besvikelsen sjunkit undan lite så kände vi oss lättade att vi inte fick halvskruttiga ägg tillbaka och inga till frysen då blir man hellre utan och gör ett nytt försök! Kram vännen!
Svar på tråden Vi som gör äggdonation ute i Europa, #3