• crijo

Vi som gör äggdonation ute i Europa, #3

Tålamod är inte min starkaste sida, men jag försöker...Allt för en Baby. Jag har faktiskt lyckas ta det lugnare denna gången. Vi kombinerar allt med semestern, då blir det många nya intryck och inte bara tänka på ÄD. Hoppas detta och den kortare behandlingstiden (utan nedreglering) blir lyckat i mitt fall.

• crijo

Tackar-tackar isisisis! Jag behöver det!

• crijo

Jag håller tummarna för dig Nidra och för dig inkan70! Det kommer att gå vägen för er! Kram

• crijo

nidra och inkan: Grattis till era embryo! Håller tummarna för er i två veckor, för att börja med...

• crijo

saknarknytte: Grattis till din lilla flicka!

• crijo

inkan: Det låter ju BRA! Hoppas-hoppas!

• crijo

Låla: Grattis till inskrivningen till MVC! Härlig med bra svar på alla kontroller (prov)! Jag vet att mycket kan hända under graviditeten, men vi är ju så olika...Det behöver inte hända dig! Jag har en känsla att allt kommer att gå bra för dig och dina twins. Kram!

• crijo

Låla: det var gulligt att tänka sig skicka kort på dina twins! Jag tänker på dig och kommer att följa er resa oavsett om jag skriver eller inte här! Jag får alltid så bra vibbar från dina inlägg. Jordnära och rak på sak för det mesta.Glad
    Lilla Fia: hmm...jag fick för mig att när man tar sprutan, har man 0 (eller nästan 0) aktivitet i äggstockarna. Då vet man att du kan oxå vänta på donatorn. Om du kör i naturlig kyckel, måste du göra sakerna i rätt tid.  Nu är du nedreglerad med ppiller, men jag tror att det är viktigt att din läkare vet om att du inte tänker ta sprutan. Det fungerar bra så med, bara att man plannerar bra. Du får ursäkta om jag missförstådd något.
    Nidra och inkan: jag hoppas att ni får ettPlus.

• crijo

massa stavningsfel...tiden att byta batterierna på tangentbordet!

• crijo

Hej! Jag vill bara säga att idag fick jag mensen och kör igång behandlingen. Så himla pirrig! Hoppas att det blir lyckad denna gång!

Svar på tråden Vi som gör äggdonation ute i Europa, #3