middiz skrev 2010-12-19 09:32:44 följande:
Jag vet allvarligt talat inte vad julstress är, jag har aldrig någonsin varit stressad på jul.. Men sen är ju jag en planeringsmänniska ut i fingertopparna. Jag skriver listor jämt när jag vet att det är mycket att göra
Jag köpte julklapparna i augusti
Det enda stressiga nu är att inte nog med att vi firar jul på julafton hos mina föräldrar, vi gör det på juldagen hos svärföräldrarna. Sen annandag jul fyller min syrra år och dagen efter det fyller min morfar år. Där kör det ihop sej en del. Men annars är det superlugnt och jag planerar att handla hem massa mat i morgon så man bara kan vara hemma och ha julmys resten av veckan
)
Däremot har jag ångest nu. Min syster körde min bror och hans kompisar. Min brors ena kompis spydde ner bilen. Sen dagen efter (igår) kom syrran och hämtade mej i den.. Jag trotsade fobin och satte mej i bilen. Sen började jag tänka: "Tänk om han var magsjuk och det var därför han spydde"
Han var så full så han kunde inte ens hålla huvudet utanför bilen och han däckade när han spydde så min bror fick hålla huvudet på honom. Ändå får jag magsjuketankar och tror att det var därför han spydde!
Han var visst riktigt dålig dagen efter med..
Jag har aldrig någonsin haft problem med folk som spyr på fyllan innan... fattar inte varför det kommit nu!
Sådär tänker jag också!! Men det är helt totalt löjligt av oss att göra det
Han var full middiz, så du kan vara lugn.