Emetofobernas tråd 5
Nej, jag klarade inte att trotsa fobin Återstår att se hur det ser ut på onsdag morgon, då ska min son ha sin prao där. Om ingen insjuknat tills onsdag, hade ni vågat er dit ?
Nej, jag klarade inte att trotsa fobin Återstår att se hur det ser ut på onsdag morgon, då ska min son ha sin prao där. Om ingen insjuknat tills onsdag, hade ni vågat er dit ?
Ringde dotterns dagis på morgonen för att höra om magsjukeläget. De sa att en person insjuknade i helgen. Ingen fler. Ingen har anmält sig sjuk i dag tisdag och ingen insjuknade i går måndag. I morgon ska min son ha sin prao på dotterns avdelning.. Han måste gå vilket som eftersom han är skolbarn och har sin skolplikt om än på dagis just i morgon. De berättar också att det går magsjuka på resterande avdelningar i huset.
Jag vill bli av med min fobi. Jag vill våga lämna i morgon om så bara i morgon. Hur får man modet ? Är det stor risk att vi får hem magsjukan om dottern och sonen är där i morgon och endast i morgon ?
Dotterns förskollärare lovade att sprita hennes händer regelbundet om hon kommer i morgon....
Vad gör jag ? Är så rädd att fatta fel beslut..
Min dotter hade magsjuka i Maj och juni i år, så det blir i så fall tredje gången. Vår bebis fick eländet båda gångerna med. Jag tror inte mitt psyke klarar av en gång till detta år
Nej, aldrig gett droppar eller råmjölk. Finns det bevisad effekt ? Om det gör det, skulle jag köpa upp ett jättelager.. Aldrig hört talas om biobics. Ska kolla upp det. Tack!
Jag vill våga samtidigt som jag inte vet om det är värt det..
www.helhetsdoktorn.nu/magsjuka.htm jag är övertygad. Nu ska jag köpa det
Jag lämnar på dagis i dag ändå trots magsjukesmitta. Klarar inte av att förstöra mina barns dag trots allt. En enda dag kommer dottern att gå och en enda dag är sonen där på prao. Sedan har jag dottern hemma tills dagis sjuka är över. Är risken stor att vi får hem skiten på en enda dag ? I vilket som går de... knappt kunnit sova i natt.