Emetofobernas tråd 5
min kompis tog ingen bedövning hon sa hon kräktes av smärtan istället,så lustgas är bra och jag tog lite bara var mini groggy högst men d försvinner ju hur fort som helst typ.. ingen sjuk här än tror ni vi klsrst oss-
min kompis tog ingen bedövning hon sa hon kräktes av smärtan istället,så lustgas är bra och jag tog lite bara var mini groggy högst men d försvinner ju hur fort som helst typ.. ingen sjuk här än tror ni vi klsrst oss-
just nu är d den mörkaste perioden på länge.. jag börjar jobba på mån efter min mammaledighet..det betyder att jag inte kan hålla barnen hemma om d börjar härja på dagis.. jag hatar detta å nu 2 v inskolning från 10jan.. fy fy fy! det går magsjuka här i stan och våra närmaste vänner hade ju det men vi fick d inte peppar peppar.. men ändå i hate it!
GAAHHH! JAG TROR JAG SKULLE KUNNA GRÄVA NER MIG NU PÅ STÖRT TYCKER DET HÄRJAR ÖVERALLT NU! min son knackade på grannens dörr å frågar om de kunde leka då precis när jag hör jaj ag är frisk nu så kommer pappan.. ja han har kräkts nu8 på fm.. jag sa kom hit typ direkt och sa vi får vänta med lekandet.. tror ni min son blev smittad av några min på samma trappa som kompisen?
zasata--om ni skulle blivit smittade tror jag inte du fått spyan men d kan ju ev va dålig mat.. hoppas d går över men förstår din rädsla jag sitter å är skitrödd jag med..
zasata har du klarat dig?
idag avstod jag en bjudning eftersom deras son varit magsjuk men frisk sen i måndags..var jag löjlig!!!
nu är jag även skit nervös..många här i stan har nån konstig influensa eller va d är.. först magsjuka kräksjuka och sen högfeber å förkyld.. min yngsta skolas in på dagis på mån å mina 2 andra börjar på ån jag vill inte ha skiten!! jag ger dom magdroppar varje dag tror ni d hjälper..
Middiz kan du äta nått
gaah inskolning börjar idag å de andea 2 på dagis
första dag med inskolning och dagis för d stora barnen ångest!!!
fasen!!! min grejade runt i tvättstugan och helt plötsligt ser jag det kommer spya(ursäkta) men han liksom sväljer d andra.. nu äter han välling och så tror ni d är spyan?