• milla2

Emetofobernas tråd 5

känner igen mig jag är rädd att bli sjuk.. hade jag visst jag inte blev det då vet jag att jag hade kunnat ta hand om barnen..

• milla2

gahh jag är så rädd å orolig..denna heögen har d varit en stormarknad i stan.. ja ni vet vad d innebär. ca 100tusen besökare har vi denna helgen.. vi har varit ute å gått å kollat å dessutom varit på nöjesfältet.. barnen älskar karuseller och jag mår illa va att se dom eftersom jag tror alla kräkts i dom ..jag liksom kollar på marken var jag går å ja ni vet.. när vi precis kommit fram till där det började ligger världens värsta pizza 3m ifrån oss..jag liksom mådde illa direkt och gått å mått illa hela dagen å bilden av denna sitter på näthinnan.. ror ni vi smittats om d är magsjukespya? fan fan att jag gick ut.. snart börjar även helvetet på dagis antagligen.. jag är så rädd.. är d bara jag som känner så här?

• milla2

jag vet jag verkar dum men jag mår verkligen illa när jag såg kräket.. jag vet att det säkert är karuseller eller dyl men ändå.. hur fick ni fobin?

• milla2

hej jag orkar inte in här varje dag men jag finns här... usch hemska tid!!

• milla2

Mium; jag hade flytt på fläcken.. jag hade inte stått ut med tanken just nu! :(

• milla2

GAAHH snabba svar.. idag kom min son hem å säger att en tjej gått hem pga ont i magen.. tror ni min son blivit smittad nu..han säger att inte hon kräktes men mjan vet ju inte säkert heller

• milla2

jag är så orolig.. men eg är d ju inget att oroa sig för blir d så blir det.. men hur många tänker så inne här? jag gör det inte tyvärr..

• milla2

min son kväöjde sig förut när vi skulle fika hostade å grejer var helt säker på att han skulle spy..nu åt han 1välling och sen somnade han.. vad tror ni är han sjuk

• milla2

har ni hört hur kurvan är nu är den låg än?

• milla2

idag har vi haft en dag utan våa vanliga rutiner ang sovtider å så.. nu är jag räddd att barenn blir sjuka å jag vet inte vad ..kom plötslig ångest nu på kvällskvisten.. uhh va jobbigt det är..jag vet även att det är nån i stan som har det.. jag kommer att va ensam med barnen 3v i nov hade ni lämnat på dagis då? jag vill inte d blir sjuk när jag är ensam..värsta mardrömmen..

Svar på tråden Emetofobernas tråd 5