• zasata

minst 10 år gissar jag, finns ju mot rota..

usch nu har jag jätte ont i magen :( fick de efter jag åt, köttfärsås och pasta.. tänkte ta med det till jobbet i morgon men nu vet jag inte om jag vågar.

• zasata
    Har så ont i magen, lite överallt men mest mellan revbenen, tog gravicon hjälpte inget. Åt en skorpa och drack lite pepparmintste blev värre tog en till och nu en halv primperan för jag mår så illa. Tänk om dottern hade någon magsjuka? Jag hoppas det är stress och oro över jobb. Då jobbar väldig mycket just. Lite för långa dagar (9:50-20:15) vilket jag egentligen inte orkar. Bara så rädd Sad har lyckats hålla mig från primperan i 2-3 veckor..
  • zasata
    jomi skrev 2010-08-27 08:53:13 följande:
    Loooooovar att inte prata mer orter :)!!!

Lollisen: klarade ni er? verkar inte blivit nåt mer vad jag hört?
    Det gör inget, men försök inte upprepa, ibland är det svårt att tänka sig för.
  • zasata

Bra jobbat :) jag är själv inte lika rädd för diarré dom kräkningar.. Men rädd ;)

• zasata
    maariiaa skrev 2010-08-29 22:30:30 följande:
    Usch vad jag känner mej deppig. Det är bara augusti än och ångesten är redan igång (jag är alltid lugn på sommaren) Men jag vet att jag inte kommer slappna av förns i maj... sååå långt kvar. Hatar detta jävla helvete. Funderar mycket på hur det skulle kännas att va normal och inte oroa sej..... Hur vanligt är det att man får sjukan mer än en gång per säsong?
    Rätt vanligt tyvärr tror jag med dagis barn. :(
  • zasata

Skönt det!
    Ibland undrar jag hur jag skaffade ett barn till.
    Men i oktober har jag bestämt mig för att försöka börja med min medicin igen. För jag mådde bättre av den, jag vågade ju till och med bli gravid igen!!

Svar på tråden Emetofobernas tråd 5