-
hur mådde du i början? Är sååå rädd. vet inte om jag skall ta postafen ockå, elleri nte.. eller primperangen..Frosk skrev 2010-09-28 20:28:30 följande:Jag har ätit dom, emn har inte för mig att man behövde ta med mat, men jag är inte helt säker.
-
Jag började med 5mg igår. kom ihåg sist att jag blev torr i munnen och väldigt lös i magen, tar även postafen till, men kommer jag må samma nu? eller kan det bli lite mindre bivärkningar då jag har ätit det en gång tidigar?
-
Ingen här??? Är så trött och orolig i magen nu. Skall ha en fotografering i lite mer än två timmar sen.. Tänk om jag skiter ner mig???
-
Tagit postafen redan har dimor bredvid mig vid behov. Men läste man kan kräkas...
-
Ja jag tar när/om jag vart på toa.. Hoppas verkligen det är värt detta, jobbigt då jag har nytt jobb med, började 1sep. Nu måste jG fixa kamra, kläder och modell..
-
Än har det gått bra. Krampar lite också, och nu vågar jag mig på lite kaffe. Man blir ju så trött av detta! Hoppas inte magen brakar ihop fören i helgen..
-
Har ni mer en toa? I så fall kommer du endå inte bli sjuk OM det kommer något till er. Njut av livet,
Min psykolog sa till mig att under en vecka varje kväll skriva vad jag skulle göra utan fobin. Testa det. Så ser du vad du missar. (blir kort nu från mobilen)
Inne på min 2a tablett nu.. Är så rädd för allt.. Tror det tig 2-4dygn sist innan magen brakade ihop.. Inte tagit någon postafen idag heller då jag blir så trött.. -
Jag fryser som satan, antingen medicinen eller att jag spänner mig så antar jag. Nu känner jag mest av lätt illamående.. Men vet inte om det är psykiskt eller inte. Kommer i vågor.. Vill helst inte ta någon tablett då jag blir så j*vla seg..
-
Usch i natt har jag knappt sovit något, fick gå på toa och var lös en gång, krampat i magen och mått illa. Nu har jag mest som mensvärk, men mensen tog slut i förrgår?
-
Om bara värken kunde gå över och matlusten komma.. När skall bivärkningarna ta slut? Kommer det komma ännu fler? Yrsel också kan jag endå stå ut med..