• zasata

Emetofobernas tråd 5

Sen är jag så tung i huvudet. Som om det inte hänger med, har det så jätte ofta nu för tiden, blir så rädd. Varför har man det??

• zasata

Är påväg hem nu.. Smet lite tidigare. Känns som jag är lös i magen nu med :( har fortfarande jätte ont. Ja kanske ångest i huvudet, känner mig jätte sjuk och så får jag mer ångest av det.

• zasata

Mår lite bättre idag men kan inte äta ordentligt. Ätit 1/4 dels macka lite provins, biobics och en halv kopp te. Jag behöver koffien!! Sprit dödar väl inte?

• zasata

Jag mustänker min magkatarr och ibs.. Fortfarande lite si så där. Och jätte mkt på jobbet idag.

• zasata

Jag är livrädd för dagis!! Börjas på måndag.. Läste i Aftonbladet att ett dagis är ute nästan gämt har aldrig magsjuka!! Dotterns avdelning hade 6-7 ggr förra året.

Nu är jag rädd igen, skulle kissa förut sä var det massa löst bajs i toan!! Sen på kicken sägen att han är frusen, och gått på toa två ggr sen tio! Dock inte vart inne jätte länge 2-4min..

• zasata

Jag mår sämre än någonsins känns det som
    Idag gick jag till psykolog, en helt ny Han hade aldrig hörttalas om min fobi. Men vi skall försöka klara av vintern.
    Tror till och med han har lite planer på att om vi får hem det sjukskriva mig i 3-4 veckor så jag kan "ta hand om allt." utan att tänka på att jag blir sjuk på jobbet-

• zasata
    Emma w S skrev 2010-08-06 23:09:41 följande:
    Har en jobbig kväll med uppblåst mage, ont i magen och lite bubblig. Och jag fjärtar så surt... Är jätteorolig men försöker sansa mig. Det är dock svårt!

Känner paniken lura och då får jag alltid en klump i halsen och det är så jobbigt.
    hopaps du mår bättre idag
  • zasata
    Dottern började igår kväll klaga magont, och påvägen hem från stan att hon måste bajsa.

På morgonen hade hon bajsat en liten plupp liksom..
    Sedan en gång på dagen riktigt, och sen var det kletigt/löst på kvällen.
    Nu bajsade hon igen och det var löst, och hon säger hon har lite ont i magen än. Men hon drack välling på kvällen och nu på morgonen med och är pigg.

Tror ni det är magsjuka? Jag hade lovat henne ponnyridning idag och åka hem till mormor då jag är ledig idag. Och förbi ikea snabbt. Hon säger det gör lite mindre ont efter hon bajsat.
Svar på tråden Emetofobernas tråd 5