• zasata

Emetofobernas tråd 5

Sonen har ju typ vart frisk 5dagar sen han föddes och är nu 9 mån, inte bara i magsjuka utan i allt som dottern drar mig sig hem. Är inne på sin andra pecilinkur denna månaden.
    Jag tror stora dagisgrupper är boven i dramat mycket,
    När jag ifrågastte detta fick ag till svar att det inte finns nån maxgräns.
    DOm mäter luften hur den är, och då öppnar dom ett fönster så är den bra.
    25barn kommer dom vara på dotterns avdelning i höst.

• zasata

nix skojar inte..

JAG ORKAR INTE MER NU!

Började nytt jobb på måndag är så jävla dålig idag fick jag gå hem.
    kan inte äta
    mår illa
    ont i huvudet

känns nästan som gravid, fast jag inte är det

• zasata

ja man kan bli lös i magen av det :)

Ååå värmde mat när jag kom hem, ris och kassler, kasslern har väl legat u frysen 3-4mån. Hur länge klarar sig det?
    Och riset blev inte riktigt varmt, vilket jag har läst är jätte farligt. Så rädd nu :(

• zasata

Allså en sak som oroar mig sjukt mkt.
    Det är att alla verkar få så ont i lroppen vid magsjuka och bli så orkeslösa. Är ni rädda för det? Det skrämmer mig jätte mycket.
    Och att det kan ta upp till1½-2 veckor innan man blir sjuk från att man smittats.
    Hur lång tid brukar det ta hemma hos er? från att första kräkts till nästa också? och hur mkt har den varit med den sjuka?

• zasata

Är på jobbet nu.. Har så ont i magen att jag dör..

• zasata

Sitter på vänster sida där revbenet slutar. Vad har man där?? Också är jag såå trött.. Fan vad rädd jag är!

• zasata

Nej bara lyckats få i mig lite macka.. Och vatten. Tagit panodil och gravicon men inget hjälper. Tänk om jag kräks??? Går ut mot naveln nu med:( och är så slö. Hjärtat slå i 150..

• zasata

Ååå jävla ångest med 4a timmar kvar..

Svar på tråden Emetofobernas tråd 5