• zasata

Emetofobernas tråd 5

Jag orkar inte! Son magsjuk

• zasata

Fy vad jobbigt :( vad säger dom om det då?

Ja rätt säker, bajsat löst 5ggr idag :( vill inte äta, men ska ringa Barnmedicin i morgon så dom får ta prover, var ju 1,5 vecka sen sist han var magsjuk!!!!!

• zasata

nej, hur skulle ni kunna blivit smittade då?

jajag ska ringa barnmedicin i mrogon igen tänkte jag så dom för ta prover, även på magsjuka och alltför han kan inte gå på dagis 1-2dagar och vara hemma en  vecka gå 1-2 dagar och hemma en vecka..

• zasata
    Lillave skrev 2011-02-10 21:06:38 följande:
    Men gud, ni verkar vara sjuka jätteofta. Stackars er!! Vet inte er bakgrund men du kan kanske begära en ordentlig utredning om det inte vänder snart. Hoppas han kryar på sig.

Sitter själv med 2 febriga och förkylda barn igen. Först den lille förra veckan, i förrgår storasyster och idag den lille igen. Suck...
    ja jag ska ringa i morgon så dom får ta prover.
    usch så ont nu, hopps jag e rädd bara. du kan kolla min blogg zasata.blogspot.com så ser du hur sjuka vi varit och då skriver jag endå itne allt där..

usch, förkyldningen är inget kul hur gamla är dina? 
  • zasata

Jag började nytt jobb i sep och går på provanställning.. Skit bra!

Vad jobbar du med?

Magsjuka smittar inte innan!

• zasata

Jag orkar inte!! Sonen ligger bredvid mig och luktar illa!!sambon torka kräk och ligger nu hos dottern som vakna skjut mig?!!

• zasata

Natten var lugn, och nu mer lösbajs sa sambon.. Går ALLTID magsjuka på ungarnas dagis..

Svar på tråden Emetofobernas tråd 5