ElinAlenteg skrev 2010-10-13 20:22:08 följande:
Hittade en tråd som passar in på mig. Det trots att jag genomgått KBT. Jag har nog blivit lite bättre...alltså lite mindre hysterisk, men jag har helt klart fortfarande fobin kvar. Tror att det är svårt att bli av med den helt eftersom det inte är direkt trevligt för nån att ha med spyor och illamående att göra.
Hur är det med er? Någon mer som geomgått KBT? Vad är er största skräck? Min är att bli smittad av magsjuka...*rysningar*
Hur många år sedan var det som ni kräktes senast? För mig är det ca 17 år sedan (!)
Hoppas att ingen i den här tråden blir smittad av varken magsjuka eller vinterkräksjuka.
Jag har samma skräck som du att bli smittad av magsjuka. Jag har inte problem om folk spyr bara det inte är pga magsjuka för då vet jag att jag kan bli smittad.
Har inte genomgått KBT, hoppas på att få börja. Har läkarbesök den 20 okt.
Kräktes senast i fyllan för några månader sen. Inga problem att kräkas i fyllan, kan till och med stoppa fingrarna i halsen då men det har med spriten att göra. Då vågar man allt
Men av magsjuka kräktes jag senast för 10 år sen.
Jag hoppas oxå att alla slipper magsjukan i år och nästa och nästa och nästa...
middiz skrev 2010-10-13 20:09:37 följande:
Haha är lite allergisk mot kiwi men resten äter jag för fullt! Gul lök är bra också!
Haha ok då kanske det är bäst att låta bli kiwin
. Ska nog proppa i mig gul lök oxå.