Emetofobernas tråd 5
känner igen mig jag är rädd att bli sjuk.. hade jag visst jag inte blev det då vet jag att jag hade kunnat ta hand om barnen..
känner igen mig jag är rädd att bli sjuk.. hade jag visst jag inte blev det då vet jag att jag hade kunnat ta hand om barnen..
gahh jag är så rädd å orolig..denna heögen har d varit en stormarknad i stan.. ja ni vet vad d innebär. ca 100tusen besökare har vi denna helgen.. vi har varit ute å gått å kollat å dessutom varit på nöjesfältet.. barnen älskar karuseller och jag mår illa va att se dom eftersom jag tror alla kräkts i dom ..jag liksom kollar på marken var jag går å ja ni vet.. när vi precis kommit fram till där det började ligger världens värsta pizza 3m ifrån oss..jag liksom mådde illa direkt och gått å mått illa hela dagen å bilden av denna sitter på näthinnan.. ror ni vi smittats om d är magsjukespya? fan fan att jag gick ut.. snart börjar även helvetet på dagis antagligen.. jag är så rädd.. är d bara jag som känner så här?
jag vet jag verkar dum men jag mår verkligen illa när jag såg kräket.. jag vet att det säkert är karuseller eller dyl men ändå.. hur fick ni fobin?
hej jag orkar inte in här varje dag men jag finns här... usch hemska tid!!
Mium; jag hade flytt på fläcken.. jag hade inte stått ut med tanken just nu! :(
GAAHH snabba svar.. idag kom min son hem å säger att en tjej gått hem pga ont i magen.. tror ni min son blivit smittad nu..han säger att inte hon kräktes men mjan vet ju inte säkert heller
jag är så orolig.. men eg är d ju inget att oroa sig för blir d så blir det.. men hur många tänker så inne här? jag gör det inte tyvärr..
min son kväöjde sig förut när vi skulle fika hostade å grejer var helt säker på att han skulle spy..nu åt han 1välling och sen somnade han.. vad tror ni är han sjuk
har ni hört hur kurvan är nu är den låg än?
idag har vi haft en dag utan våa vanliga rutiner ang sovtider å så.. nu är jag räddd att barenn blir sjuka å jag vet inte vad ..kom plötslig ångest nu på kvällskvisten.. uhh va jobbigt det är..jag vet även att det är nån i stan som har det.. jag kommer att va ensam med barnen 3v i nov hade ni lämnat på dagis då? jag vill inte d blir sjuk när jag är ensam..värsta mardrömmen..