• milla2

Emetofobernas tråd 5

nu tog jag mig i kragen å åkte hem till en kompis med barn.. nu är jag full av oror att de ska bli sjuka efter vi besökt dom.. hur stor är risken man blir sjuk när dom inte varit sjuka jämt nu och de åt å grejade  när vi var där.. 

• milla2

fasen nu känns d som jag är instängd i en bur.. magsjuka överallt här i stan.. stannade till å pratade med en fd jobbarkompis.. då säger hon efter vi pratat en stund ja i morse på väg till jobbet fick min man det.. tror ni hon kan smitta mig hon va ju inte sjuk än men jag är rädd även hon bär på viruset.. smittas det innan tro? hör så olika hela tiden d gör mig så nojjig. jag inbillar mig att min son är sjuk med.. jag fattar inte.. min man tycker jag är inbillningssjuk.. fy fa va jag längtar till sommaren ..

• milla2

fasen... jag var på dagis idag pga inskolning. då frågade jag och på minstingens avd var d bara förkylning nu typ.. sen går jag över till stora sonens avd och ser en lapp i hallen.. nu har vi flera fall av magsjuka.. jag frågar om lappen gäller nu eftersom jag haft mina hemma i 14 dar pga magsjukan. då säger dom att en tjej hade fått det denna v och att de bara vet om henne för tillfället. va tror ni hade ni lämna imorgon?

• milla2

va tror ni mina barn  va på dagis i fre hämtade 15 ingen sjuk än när kan man va säker tror ni?

• milla2

zasata stolt över dig som är hemma å hjälper henne..jag hade nog flytt fältet..

• milla2

fy farao.. jag har hjätat i halsgropen nu.. min son somnade och nu vaknade han till å gråter,, pappa in å frågar va det är han liksom inte svarar typ.. nu ligger han hos honom.. jag tror ju det är kräksjukan direkt varför gör jag det direkt?! Jag är rädd som ett asplöv nu! garanterat att han kommer bli sjuk nu pga dagis och att jag ska va ledig under helgen..slår aldrig fel att det är nått då så jag kan njuta ledigt!

• milla2

Fy idag var jag på ica och handlade.. det kommer in en kvinna som skriker ut att hon varit magsjuk igår å jätte dålig.. sen ställer hon sig som nr 2 bak mig i kassan.. tror ni hon kan ha smittat mig?  mår apdåligt  av att tänka på det!

• milla2

USCH varfr sa jag ja till en fika här hemma med en vänninna. han hade ont i magen men han var inte på toa eller så men ja ni vet emetofob so mman är! om det skulle va att han blir sjuk tror ni han smittade oss nu isåfall? hoppas på snabba svar för ångesten tickar ju på.. 

• milla2

vill ha vår nu! å sommar med.. ni som har denna fobi åker ni utomlands? vi har blivit medbjudna men vet inte om jag klarar det.. hur stor är risken att bli sjuka med 3 små barn med?

Svar på tråden Emetofobernas tråd 5