• jomi

Emetofobernas tråd 5

Lollisen: jo det närmar ju sig nu kan man ju säga!!!

Lite därför jag har gått från nojjig till hispig vad det gäller smittor! just MS

Bli ju inte bättre som sagt när man läser i tidningar och sånt att det är på G *MORR*

Inte kul att veta att man SKA ligga på sjukhus och äta deras mat ett par dagar då!

Längtar.....
  • jomi

Lollisen: Dags att få *krama om* dig med en bamse!!!
    Du kan ju alla "knep" för att slippa så håll dig till dem så kommer det gå BRA!

Längtar.....
  • jomi

Lollisen: Har han fått i sig en smoothie och fått behålla den så verkar det ju jättebra!

Lägger mitt tips på Magkatarr med..jag har haft det OFTA och det kan se väldigt olika ut!

Men "sköt om dig" som han hade magsjuka...better safe than sorry KRAM

Har W hemma just nu för hon är förkyld och hostar så det är lugnt! Men hörde av N att det gick magont vad som nu menas med det.... hon sa att det inte var MS...kanske hänger i hop med alla snorbaciller som verkar härja där nu!

Zasata:Skulle be en läkare kolla upp om du har Magkatarr eller tom Magsår!

Med din oro och dina piller så är det ju inte konstigt om din mage slår bakut förr eller senare!!!!

Som sagt jag har haft både och det påminner mycket om dina symptom!! Kram

Längtar.....
  • jomi

Lollisen: Du är KLOK du

Hoppas att du själv känner dig piggare!!
    Inget på dagis va? W ska dit i morron....

Längtar.....
  • jomi

Lollisen: massor av värkar så tippar på denna veckan!!!!!!!!!! Kram

Längtar.....
  • jomi
    Zasata: Min dotter som är 4 var för två veckor sen jätte häning orkade INGENTING låg bara i soffan...
    Ingen direkt aptit..låg feber!

Efter över en vecka av sånt bröt en ordentlig förkylning ut med snor och hosta!!!

Går tydligen många knepiga "dagisvirus" nu förkylningsvarianten alltså!!!

Hade det vart MS hade hon ju reagerat så att säga!
    Längtar.....
  • jomi

Martini: va kul med bebbeförsök!

Sitter ju själv här och väntar ut min vilken dag som helst!
    Liiite oro inför att kräkas på förlossningen men mitt upp i det så....ja...vad ska man göra?
    Skreev det i mitt förlossningsbrev till personalen...

Mitt illamående denna gången vart hemskt!!!
    Har gått med påsar i fickorna, ätit mediciner mm mm
    Kunde inte gå ur sängen på två månader pga av illamåendet eskalerade som sjutton mara jag stod upp!!
    MEN det gick....!!!!!!

Nu sitter ju min ångest i just smittoillamående/kräkningar och jag tycker inte alls att graviditetsillamående är samma sak även om man gärna slipper

Lycka till!!!!

Längtar.....
  • jomi

Larvigt kanske men....

Ostkaka med datum bäst före 9/12 inget att oroa sig för va??? eller?

Längtar.....
  • jomi

Jo jag trodde nog att ostkakan var ok den låg ju redan i magen

Vårt dagis där dottern går har Luciafirande UTE! det tycker jag är en bra ide så här i host och snörvel perioden!!
    (Nä...nämner inte ens den där smittan )

Jag sitter fortfarande och väntar ut vål lilla bebis som INTE vill ut!!!!! längtar ju...

Längtar.....
Svar på tråden Emetofobernas tråd 5