• zasata

Emetofobernas tråd 5

Frosk skrev 2011-01-10 20:06:54 följande:
    Roligt! Det är skönt att ha nåt att längta till.

Vi ska åka till Thailand nästa vecka och jag är rätt så nojjig. Gillar inte att flyga och är såklart livrädd för att bli dålig där.

zasata, lider med dig, men du låter stark ändå. hejja dig!
    ååå vad härligt, jag vill medf åka..
  • zasata
    Fridayyy skrev 2011-01-10 20:25:01 följande:
    Jag har haft magsjuka en gång under hela mitt liv. Är 32 år. Och varit matförgiftat en gång, 16 år. Gick aldrig på dagis och vi bodde på en mindre ort så vi var inte på typiska köpcentran och sånt. Mycket lek ute.
    hur många barn är det du har?
  • zasata
    Fridayyy skrev 2011-01-10 21:31:44 följande:
    Jag har 2 flickor och en bebis i magen.
    Skönt att du klarar dig vid magsjuka.

Jag fick precsis veta en rolig grej som jag drömt om länge som kanske kan bli verklighet! håll tummarna
  • zasata

Feber än, 39,2 har fått i henne panodil nu efter hot om läkaren som sticker i fingret.. Hon vill inte äta så mkt pysslar lite nu.. Inget mer kräk. Men hon har vaknat mkt i natt, och sonen med.

• zasata

Usch ska ner i källaren nu och hämta kräkkläderna..!

• zasata
    Frosk skrev 2011-01-11 11:07:55 följande:
    Att hon inte har kräkts mer är ju bra, då är det ju mycket möjligt att det är pga febern som hon kräks. Brukar hon kräkas av feber?
    Nej det brukar hon inte, och nu mår jag illa och har ont i magen efter frukosten.. fick gå på toa men var normal, nu ska jag tvinga i mig kaffe, för så länge jag kan äta är jag inte sjuk.. så är det bara psykiskt försöker jag tänka..
    Hon vill inte ens ha kaka Sonen blev ju glad av att få det i alla fall..
  • zasata

säkert pizzan, min mage brakar ihop direkt med sådan mat..

Välkommen!

nu leker barnen,ochhon åt en kaka till slut, inte bästa maten men hon får vad hon vill
    Panodilen har börjat värka! dom har fått varsin flyttlåda och sitter och målar och leker i..
    skall väl försöka oss ut på en promenad sedan, JAG måste ha luft.

Usch ser inte fram emot att jobba på tor.

• zasata

Hon hade feber ca 5-6 timmar innan hon kräktes. Vet inte vad jag ska tro gått ett dygn ingen sjuk än men nu hade hon 40,3 innan jag fick i henne panodil. Äter inte, vill knappt dricka och ligger mest..

• zasata

Nej har jag inte.. Leo hade det i två veckor och det gör inget säger dom..

• zasata
    Frosk skrev 2011-01-11 17:40:18 följande:
    stackars liten då...låter som mkt feber för att vara ms. Jag brukar ge både panodil och ipren för att få ner febern när den blir för hög eller långvarigt. Krya på lillan!
    Jag "hoppas" det.
Svar på tråden Emetofobernas tråd 5