Emetofobernas tråd 5
Kram
Stötta mig idag tjejer!!! Sitter på jobbet, en kollega hade insjuknat i magsjuka idag på morgonen och kräkts på jobbet... Arbetar som personlig assistent och sitter i en lägenhet alltså... Känns som att sitta i en smittohärd... :-/
Jag spritar överallt! Öser på... Spritar och tvättar mina händer hela tiden och försöker att inte ta på saker...
Nu har jag faktiskt ångest och tro det eller ej, nedräkningen kommer att komma sedan...
Jag har mått bra i min fobi annars och känner mig ändå stark som inte flytt fältet already... ^__^
men... Usch....
Är risken stor att även jag kommer att insjukna tror ni? :0/ vill inte!
Jävla skitsjukdom den där magsjukan!! Fan.... Ursäkta språket...
Inte petar jag i vare sig näsa eller mun nu inte...
Ja, på toan bar jag tvungen att gå in, min brukare måste ju få uträtta sina behov ändå...
Men personen hade spritat överallt efter hon kräkts, plus alla andra i personalen efter henne... Detta hände tidigt i morse...
Jag äter inte på jobbet och jag tänker för egen del inte gå på toan! Håller mig tills jag kommer hem! Då ska jag duscha, tvätta kläderna och sen ut i friska luften med sonen!
Så tror ni det är lugnt då? Sålänge jag håller händerna borta från nyllet?
Bläääää.....
Nu känner jag faktiskt ångest över att jag stannade kvar på jobbet! Men å andra sidan... Vad hade jag för val? Kunde ju inte direkt bara gå därifrån heller...
Damn it!!
Tänk om.... Denna frågan.... "tänk om".... Fan!
Hur ska jag kunna lugna ner mig i detta...? Tänk om jag är smittad...? ? ?
*Suck*
Känns som att jag mår illa hela tiden nu.... Man känner efter och analyserar varenda känsla....
Blää...
Tycker sååååå synd om mig själv nu.... Känner mig lite ensam i det med.... Vill att detta ska vara över nu, mina tankar och sådär.... Vill INTE bli sjuk!