Emetofobernas tråd 5
Tack, snälla du. Önskar att allt fler förstår som ni gör.
:O Jag blir såå arg på människor som INTE följer 48timmars regeln! Man undrar VARFÖR dom inte gör det?????
Jag förstår er som är oroliga.
Jag såg oxå på FB att en mamma var magsjuk och hennes dotter går i samma dagis som min son. Jag blev nojjig och orolig som fan. Men verkar som det va bara hon som var sjuk, dottern blev inte sjuk.
Jag avskyr att gå på offentliga toaletter och på sjukhus eller vårdcentralen. För man vet aldrig vem varit där innan. Så jag beställde en hygien grejj, toalett sits, får 10 st papper till toa sits plus handsprit. Kostade bara 79 kr så den nappade jag på. Alltid bra å ha om man ska åka tåg eller bussar på långresor.
Jag är egentligen mera koprofob än emetofob.
Jag är rädd för att få bajs på händerna, på matlagningsytor, i munnen, etc.
Jag har samma fobi som ni och jag oroar mig för jag måste gå till gymmet, jag måste träna.
Är orolig om jag blir smittad där. Om någon som struntar i 48timmarsregeln och går och gymmar så kan jag ju bli smittad om dom använt samma maskin som jag?
Vad skulle ni göra? Är de stor risk att gå till gymmet och träna?
Förstår inte varför tidningarna ska alltid tjata om det? Tidningarna överdriver alltid, förstår inte varför dom gör det egentligen? =( Men det är våååååår snart
Snart är de jul, om några veckor bara sen är de jan. =) Då går vi mot ljusare tider. Jippi