• felle

Emetofobernas tråd 5

zasata skrev 2010-10-04 18:55:49 följande:
    Dom spolar alltid med öppet lock!! Bara jag som stänger. Jobbar i buti, webb, marknadsföring. Totalt är vi tre stycken varje dag som jobbar.
    Okej, men då får du typ smyga upp en lapp på toan där det står att man måste STÄNGA toalocket när dom spolar, för annars är det äckligt..
    Hoppas iallafall att du inte blir smittad. Hjärta
  • felle

Wait a minute..
    Alla här går på postafen(?) och ... ler..comp.. något..
    Vad är den medicinen mot? Någon som har lust att förklara? Tack!

• felle

Okej. Så dom motverkar illamående? Motverkar dom inte kräkningar då också? Har för mig det.. Att jag läst någonstans, alltså.

• felle
    middiz skrev 2010-10-05 10:28:53 följande:
    Man spyr väl för att man mår illa? Mår man inte illa så spyr man inte.. om det inte är som så att man ätit något dåligt och tagit medicin? Då måste man väl spy ändå för att bli av med det dåliga? Eller hur funkar det?
    Haha bra frågor du ställer felle, det får mej att fundera också ;)
    Ja man måste ju undra annars får man aldrig reda på något. :D
    Men visst kan man väl spy fastän man inte mår illa? Eller? :o
    Annars verkar ju medicin som motverkar illamående som en JÄÄÄÄKLA lättnad för alla emetofober. :D
    Tror ni den funkar också ifall man har vinterkräksjukan? :o hehe
  • felle
    zasata skrev 2010-10-05 12:28:05 följande:
    Jag har sagt det är det värsta jag vet.. Men inte riktigt hur illa det är, än är ingen dålig. Vi har bara en person att ringa in om det är något.. Gått 26,5 timmar sen hon började igår.. Nu är hon iväg på resa till tor. Tur jag inte är på det flyget.
    Går bara i ren panik här.. Undra hur jag ska kunna äta sen.
    smart av henne att resa om hon kanske är sjuk.
    hon verkar vara helt knäpp i skallen.
  • felle
    zasata skrev 2010-10-05 15:53:43 följande:
    Jag mår så jävla illa!!! Åt mat vid halv 3. Vart på toa nu men normal i magen. Men kniper och gör ont. Och känns som jag ska spy!!! Fan!!!
    Hade du varit sjuk så hade du nog redan spytt ifall du mår illa.
    Du har antagligen bara jagat upp dig! Ta det lugnt.

Hur mår du nu?
  • felle
    zasata skrev 2010-10-05 19:58:22 följande:
    Var nog bara nervär.. men aj aj aj så trött jag är efter primperanen.. ! Nu har jag ätit lite med och sitter äntligen ner i soffan. skönt.

tänk vad mysigt att ni snart får gosa bebis!
    mår du bättre än?
  • felle
    zasata skrev 2010-10-05 21:19:34 följande:
    JA men lite trött än.. men snart sova! men blir ju lite "konstig" av primperan tycker jag.
    HÄRLIGT!
    Konstig hurdå?
Svar på tråden Emetofobernas tråd 5