zasata skrev 2010-05-16 21:47:06 följande:
Nej han mådde bra innan.. Men vi åt halva var.. Jg ahr lite ont i magen.. men tror det mest är oro.. Dock har vi stressat en del idag (kalas för 3åringen) och han sov dåligt på natten för han vred sig hela tiden och var rätt varm.. men jo.. febern kom efter maten.. men han sa att han inte hade ont i magen eller mådde illa.. men han vet ju hur jag är också..
Jag kan tänka att om det var något fel på pizzan, skulle ni båda känt av det ordentligt vid det här laget. När jag blev matförgiftad kom det rätt snabbt och inte feber då. Jag fick problem bakvägen en hel natt.. Det var nära 10 år sedan men glömmer aldrig.. Jag brukar också få ont i magen vid oro och jaga upp mig. De senaste dagarna har jag haft konstant ont i magen för att dottern varit sjuk.
Serendipity skrev 2010-05-16 21:49:54 följande:
Du är skitduktig, vill bara säga det!!!!!! Hoppar in i tråden, finns till och från på SME också. Tycker min fobi blivit sämre och sämre senaste 2 åren (men haft den sedan jag var 8 år!! Är 35 i år!!). Jag har ändå gått i behandling etc. Känner mig ganska uppgiven.
Jag finns också på SME. Min fobi har inte blivit sämre men inte direkt bättre heller. Jag är glad åt det lilla. Jag har vågat skaffa fyra barn trots att det innebär fyra olika risker för att få hem magsjuka. Jag har vågat jobba i vården.. det är mina milstolpar i livet. Men min skräck och ångest för magsjuka finns där. Just nu befinner den sig allra mest. Min livlina nu är tvn, sme och facebook. All min beundran för att du gått i behandling. Jag är inte redo för det.