Emetofobernas tråd 5
Idag blir dottern hemma.. även om hon kanske redan är smittad, så drar man inte ut på det så länge med ångesten i alla fall...
Idag blir dottern hemma.. även om hon kanske redan är smittad, så drar man inte ut på det så länge med ångesten i alla fall...
Usch, mår skit... städade i morse med klprin, fettlösningsmedel och varmt vatten . efter det mår jag illa ont i huvudet och helt skakis. Skurade väl butiken i en timma.. blä. har sådan panik. Tagit primperan nu med men hjälper inget försökt äta med smakade pyton.
-jag tänker på er alla, men bort rest i helgen ;)
ååå nu har jag ångest, tabletterna gör att jag vågar utmana mig i KBT.. men sendan
nu gå det magsjuka på dagis, var där på föräldrar möte igår och tre barn hade dom skickat hem i fredags. en igår. Men ebba fick gå endå. Och jag kommer vara ensam med barnen i helgen,,,
skrev på emetofobi.se så kopierar bara in här, om nån kanaske har svar.. :)
Sitter och tänker på vanliga influensan med.
För två veckor sen var en hemma i en vecka med influensa, ont i kroppen och feber och hosta.
En tjej kände sig halv seg i två veckor, blev sjuk förra ceckan med samma sak. var hemma i en vecka.
Nu i helgen blev en tredje sjuk på jobbet.
Jag känner mig seg, trött och matt och väldigt täppt i näsan.
Antar jag redan är smittad? När bryter det ut ordentligt?
Hur har man råd att vara sjuk i veckan? och hur f*n skall man vila med två små barn?
Och tänk om jag får detta? och ebba magsjuka..?
Skall dessutom vara själv i helgen med barnen troligen då sambon hoppas på att jobba,
Ååå sådan ångest, skulle jobbat nu men inte kommit iväg än, magen bara kör runt känns som massa luft/vatten på vänster sida och jag har ont i magen och huvudet.. Så rädd :(