• zasata

SAMBON ÄR SJUK!!!
    HELVETE!!
    Inte kräkts än men tydligen ont i magen och mår illa, och lös i magen.
    Han är på jobbet hur stor är risken att jag är dålig?
    Kan man ta biobics efter frukost?
    Hur funkar det med tandkräm också?

• zasata
    Anonym skrev 2010-03-23 21:23:15 följande:
    Nej tråden är inte död . Förstår din oro och ångest! Jag får också dåligt samvete när jag känner mig så rädd bara någon är magsjuk i huset och jag ser allt som de tar på och mår dåligt. Det tar verkligen energi ifrån en att hela tiden gå på helspänn. Men konstigt nog så finns det ett slut och även för dig. Försök att ta en dag i taget och till slut är eländet över hos er för den här gången. Det låter löjligt men det är så jag försöker att tänka även om det inte funkar så bra alltid. Men en sak är säker, du är inte ensam om din fobi!!!!!!!!!!!!!
    Jag bara hoppas han inte har smittas oss innan han kräktes..
  • zasata
    Grönsiska skrev 2010-03-24 15:24:51 följande:
    Men usch! Zasata förstår din oro. Är likadan själv när någon är sjuk här hemma. Tror inte du blivit smittad av tandkrämen. Om min man varit sjuk brukar jag faktiskt köpa en ny tandkräm så får han fortsätta på den gamla. Men innan sjukan brutit ut så oroar jag mig inte. Vi bor så trångt och har bara en toalett så jobbigt är det om nån blir sjuk. Önskar vi hittar något större snart så vi i alla fall har två toaletter en liten tröst i eländet skulle det vara.
    har du klarat dig någon gång?
    sambon ärpåväg hem, dottern kräktes
  • zasata

Som bon kräktes ju aldrig hemma i alla fall.
    Dottern kräktes en gång i vårat sovrum och en gång i sin säng, sen har hon försökt en gång till vid 22 igår men då kom inget..
    Jag är så säker på att jag kommer få det, hoppas jag slipper vänta en vecka bara..
    Hur lång tid har det tagit för er oftst att bli sjuka?

• zasata
    Anonym (Spyfobi) skrev 2010-03-25 15:32:40 följande:
    F****N Har sån ångest gubben ligger å spyr ja gråter å skakar i hela kroppen vill inte vara här har världens panik för att jag ska bli sjuk nu =( Jag vill inte
    då är vi inboxa gärna mig så kan vi sitta uppe ihop
  • zasata
    Anonym (Spyfobi) skrev 2010-03-25 16:01:23 följande:
    Vänntar på att grannen ska komma hem hon har handsprit. Som de e nu går ja å torkar av allting med en trasa indränkt i klorin kan ju säga att de luktar badhus här i huset. Gubben får snällt hålla sej i sovrummet.  Det är första gången under våra 8 år tillsammans som han har magsjuka.
    Du går in på min sida och trycker skicka medelande..

Du är duktigare än mig på att städa kan jag säga. Toan får torkas med klorin, men jobbet med en 3åring som vill ta i allt!
Svar på tråden Emetofobernas tråd 5