Sytråden spinner vidare - lila tråd
Började just undra vad det var för superverksamhet som du drev när du hanterade DE summorna på ditt konto....
Jag har en fråga. Jag skulle behöva bra mudd. Gärna med lite lycra i. De jag har är egentligen alldeles för stumma. Jag tror att jag har några från Stoff&stil som är hyfsade, men inte alla...
Sedan skulle jag behöva mudd som matchar lila-lila stjärnor från JNY. Var hittar jag det? Jag skulle vilja ha den mörkare lila. Känns lite fånigt att lägga en order för 20 cm mudd...
Ingen som har JNY's lila mudd, en liten snutt bara så att jag kan sy klart klänningen till dottern. Det var INGET som matchade i muddlådan...
Någon som kan ta på sig att shoppa lite på ombud?? Jag skulle behöva en snutt mudd från JNY, en liten bit hjärtvelour från Mjuka tyger och om Znok står där så kan jag tänka mig en bit feer också. Jag lär väl inte hinna få över några pengar innan i morgon, men jag har pengar på banken!
Väntar på att Knastroll ska logga på... Jag skickade över en massa pengar till henne igår för att hon skulle handla på ombud på symässan. Hoppas att hon hittade det jag behövde!
Gissa om jag är avis på att ni andra får gå, men 50 mil i varje riktining det går ju bara inte... Och den där symässan som symaskinsagenturen hade för två helger sedan är ju en klen tröst. Inga av de där spännande tygföretagen finns där. Bara massa mossiga...