• Tessou

Vi som har barn med spalt del 15

LJAC;
    Välkommen!

Vi tillhör Uppsala, vi fick lite broshyrer hemskickade inför operationen. Där fanns några hotell att välja mellan. Som aihopz skrev, så får man ett intyg att ge till hotellet så betalat landstinget boendet. Fast min sambo va kvar nätterna efter operationen, personalen så ingenting om det - eller inte hela men han gick då vi somnat å kom tillbaka på morgonen/eftermiddagen.

ELIAS 090326
  • Tessou

W o Z;
    Så tråkigt.. Daniel opererade Elias i November -09 och allt ser bra ut iaf. Det där borde ni kunna anmäla till nån tycker jag.. sådär för det inte gå till!

Tycker Daniel verkar som en läkare som gör sitt jobb å inget mer, visar liksom ingen hänsyn om man vill prata eller är fundersam om något.

ELIAS 090326
  • Tessou

Jag varken röker, dricker alkohol eller äter någon medicin.. så får oss var det slumpen som gjorde att han fick gomspalt. Läste den där artikeln jag skrev om, när vi va hos mamma i helgen.. konstigt att en läkare säger sådär - att det beror på katten..

Monica71;
    Mm.. han ville liksom helst gå därifrån såfort som möjligt om man undrade något. Gillar nog Valdemar och Malin bättre på det sättet.

W o Z;
    Hur har det gått???

ELIAS 090326
  • Tessou

Jag har också anklagat mig själv, och undrat om det va nåt jag gjort eller så.... räknade veckor och funderade tillbaka hur jag mådde, osv. Fast ska man tänka så hela tiden blir man ju galen...

ELIAS 090326
  • Tessou

Elias tackar för alla grattis!

OneOfAKind;
    Välkommen! Här är det väldigt blandat med vad för slags spalt vi eller våra barn har, så det finns nog alltid någon som kan svara om man undrar nåt!

ELIAS 090326
  • Tessou
    {#lang_emotions_flower} GLAD PÅSK {#lang_emotions_flower} till alla spaltbarn, deras syskon och såklart alla vi föräldrar!
    ELIAS 090326
  • Tessou

JJL;
    Usch så tråkigt.. hoppas han blir frisk snart!! Elias har äntlligen blivit frisk *peppar peppar* förutom lite snorande... Penicillinen han fick hjälpte inte alls, för han hade fortfarande hög feber och var jätteförkyld efter dosen.. är det samma för Leo  kanske..?

ELIAS 090326
  • Tessou

Nu har jag också gått med i sidan på Facebook (coh skrivit i loggen!)

Kan inte du, TS skriva dit länken uppe i trådstartaren kanske?

ELIAS 090326
Svar på tråden Vi som har barn med spalt del 15