Retrovagnstråden 19
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-05 02:43Blev visst nåt mysko med de tre sista länkarna.
Facebook - www.facebook.com/group.php
Retrovagnsforumet - retrovagnen.mylava.net/
Det är ju inte säkert att annonsen med N21s bild är en fejkannons. Det kan jnu vara en stackare som verkligen har en vagn att sälja så innan vi vet det så är det ju dumt att anklaga henne för någotäven om jag håller med om att det låter skumt det flera av er har skrivit.
jo men varför kan hon inte svara på mail. jag som har ca 25 minuters resväg till henne och kanköpa vagnen direkt.nope inte ens ett mailsvar...
Hon säger ju att bilden är hennes och det är samma bild som det var i annonsen när N21 köpte sin vagn förra året.
Fy sjutton vad trist att det var en bluff. Vilka jävla människor det finns alltså. Jag sa förresten också i mitt mail att jag kunde hämta den direkt så det var väl därför jag inte fick nåt svar. Förmodligen har hon väl varit inne här i tråden och läst och blivit skraj.
Yukio: Vi tänkte nog komma nån gång efter lunch om det passar. Jag fick ditt nr och adress av BW. Det vore kanon om med ett par krokar! Vad vill du ha för dem?
Är de här två verkligen 70-tal? Jag är ingen expert men för mig ser de ut som 80-talsvagnar. Den första ringde till mig när jag satt ut annons och sa att det var en 80-tal. Tror kanske att den ska va mer eftertraktad när det står 70-tal.
www.blocket.se/uppsala/Charmig_Retro_sittvagn_aven_ligg_26940721.htm&w=1
www.blocket.se/stockholm/Barnvagn_Retro_26809242.htm&w=3&last=1
Är den blå som jag tänkte köpa ( i mitt galleri) också en Comfort?