Retrovagnstråden 19
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-05 02:43Blev visst nåt mysko med de tre sista länkarna.
Facebook - www.facebook.com/group.php
Retrovagnsforumet - retrovagnen.mylava.net/
jodå, men goare innan dom börjat.. dom va supersöta, två av dom såg ut som mina två äldsta såg ut som små... en ska bli assistanshund när den blir stor.. fast de är småfisar på runt 4-5kg som vuxna.. hihi.. ja, jag har faktiskt ett för pojk och ett för tjejj.. hade de ett tag åt dottern, men nu har hon bara chockrosa raggar-tärningar istället.. hehe..
de va kul att se hur van hon är med hundar, 13 stycken små kineser (nakenhundar) och en stor dobberman, visst ramla hon på rumpan nån gång av dom, men ville hon förbi, försökte hon knuffa på dobermannen tillochmed, lite svårt för en tjej på 10kg dock.. hehe.. krama och klappa alla som kom i hennes väg.. men valparna fick hon inte hälsa på... de vågar ja inte fast hon är så snäll med dom vuxna.. man vet aldrig..
imorrn blir de finpromenad i vagnen till bvc, alla tre sköterskorna där tycker vagnen är så fin, och dom hade liknande till sina barn när dom va små..
Usch, jag är så ledsen! Den gula sittvagnen som jag fick tag på visade sig ha massor av mögel under fodret i hela sufletten. Det är helt omöjligt att få bort. Känns ju bra att vi inte betalade nåt för den, men tråkigt ändå eftersom den var så himla fin.
Nu är jag alltså på jakt igen. Nån som vill sälja en sittvagn? Lallan, (förlåt att jag tjatar men..) kan inte du skicka mig en bild på din röda?
anneliesofia
Tråkigt att höra om din vagn. Orkar du tjäna en hacka så lägg upp den på tradera. Givetvis visa alla skavanker... Men där är säkert någon som vill ge några hundringar för en reservdelsvagn.