Retrovagnstråden 19
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-05 02:43Blev visst nåt mysko med de tre sista länkarna.
Facebook - www.facebook.com/group.php
Retrovagnsforumet - retrovagnen.mylava.net/
Hm. Katten försökte hoppa upp i grepan (som jag fyllt med citron-wc-fresh) med kattunge i munnen. Jag lyckades dock fånga upp Eivor och få Dolores att släppa henne. Och gick tillbaka med henne till min säng. Försökte flytta på dem men nya stället var inte poppis. Får se om jag kommer på nåt bättre. Sängen funkar ju men känns inte särskilt ultimat att ha den full med nyfödda kattungar...
Boothwalker, du får gärna ta sittdelen. Jag känner inte för att försöka få några pengar för den eftersom det är så himla mycket mögel. Hoppas du kan fixa den eller ha nytta av nån del på den. Om man inte ska ha nåt barn i den så är den ju fin att bara ha i sin samling eftersom det mesta möglet inte syns. Men vart bor du, kan du hämta den i Uppsala?
Lallan: Vad bra, jag ser fram emot att få se vagnen!
Den här var ganska fin. Kul med orginal regnskydd och mobil också. Men jag är rädd för att det är sånt där jobbigt 80-talsmönster på fodret. (Orkar inte klä om en vagn till.) Lite dyr också.
www.blocket.se/halland/Emmaljunga_Kimi_sitt___liggvagn___SUPERSKICK_26648337.htm
Nej jag ska tyvärr inte dit förrän nästa vecka.