Retrovagnstråden 19
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-05 02:43Blev visst nåt mysko med de tre sista länkarna.
Facebook - www.facebook.com/group.php
Retrovagnsforumet - retrovagnen.mylava.net/
nån som är bra på hjul?? jag har två chassin till min emmaljunga duo, och de som ja fick med vagnen passar bäst till liggdelen, och de ja köpte nyligen bäst till sittdelen, men hjulen på sittdelen gick inge bra i snö, vilket dom andra gör, så ja böt, men när ja skulle ta av hjulen på orginalchassit så ville den runda plastgrejjen åka ifrån hjulet, och sen när ja fått alla på plats så provade ja den till postlådan och hjulet åker innåt medans plstgrejjerna sitter i hacket längre ut på stången hoppas ni fattar av min kassa beskrivning.. nått man kan fixa eller är d bara köpa nya hjul?? gummit och kromet är frächt och fint iaf,inge synlig rost..
N21 det låter som att du måste byta ut navkapslarna på hjulet för antagligen så är dem utslitna. Nu vet jag inte hur gamla hjul du har och om det finns att köpa nya.
okej, hon ja köpte vagnen av sa att de var hyffsat nya hjul, har bilder i galleriet mitt, fast med orginalchassit, men dom hjulen är de iaf, brun sittdel,röd liggdel.. när dottern sovit klart i vagnen ska vi kika lite närmare.. ja vart bara så sur.. märktes inte innan ja böt hjul mellan chassina dom har dock vobblat när den rullar.
Begår man en dödssynd om man syr om ny klädsel i t ex motsvarande tyg?
http://www.blocket.se/varmland/Harlig_retrovagn__sittvagn_70_tal_26463499.htm?ca=7&w=3