Retrovagnstråden 19
ja, va bra.. de är väl de ända ja tycker är osäkert, annars känns dom mkt bättre än en ny vagn.. å mkt snyggare då såklart..
ja, va bra.. de är väl de ända ja tycker är osäkert, annars känns dom mkt bättre än en ny vagn.. å mkt snyggare då såklart..
blev sugen på att putsa lite krom idag, tog na hunden å cyklade till pappa å lånade en tub autosol men vad ska man gnida med för att få bort rost? ja had bara trassel, de som inte är rostigt blev ju fint iaf.. har ni på nått efter som skydande lager? killen sa bilvax,men att man lär ju upprepa då och då.. ja anväder vintertid med, och här saltas de rejält.. han har ju lite krom på sina bilar, och han anvnder inte auotolsol i onödanför de sliter på kromet.. va massa intorkad smuts i hjulen på tvillingvagnen, är lite kvar med,ja vågade inte ta av hjulen å kom inte åt så bra, vill inte att nån busning ska gå,som på liggvagnen, 2 helt pajj,å en lite knepig..
nån som vet vad de är får årsmodell på min sittvagn ja köpte i våras? finns i mitt galleri.. beige utvändigt och brun innuti..
hej! kom på en sak idag, vi ska på vererammarknad imorrn,tnkte sätta en skyllt på min beiga vagn om att den är till salu, men vad ska ja ta??? ja betalade paketpris för den en docksulky och lite barnkläder..
exklusiven såg jättefin ut förutom de nya tyget ju.. ja har legat i en sån fast marinblå..