Retrovagnstråden 19
Jag gillar napparna...
Flodhästen är också ikea. Vi hade flodhäst, elefant, nalle ochy jag vet inte vad... =)
Riktigt, riktigt ögongodis, Vagnmama
Veladis, nu har jag kommit din vagn lite närmare på spåren! I min katalog/produktblad från 1983 finns din vagn med fast inte just i den färgen om färgåtergivelsen är korrekt på din bild. Den finns i mer ljusröd färg. Däremot finns Exklusiv i din färg. Innertyget finns också fast i andra färger. Jag har ingen komplett broschyr från 1983 utan bara en fyrsidig historia så det kan ju tänkas att den funnits i din färg ändå. Modellen heter iaf 280 (inga namn på den tiden) och den har precis som din raka suflettspännare.
Tyvärr kan jag inte skanna men senare i helgen kanske min man kan hjälpa mig.
BW, det är möjligtvis inte så att jag skannat in det här bladet åt dig?
PP, oj vilket sött litet hus! Min syster bor i Roma, helt okej, nära och snabbt till stan. Vi var där igår och promenade, från henne och till Roma Kungsgård.
Jag vet inte vad du jobbat med och visst är det svårt att få jobb på ön men inte helt omöjligt. Vi har trivts jätte bra här men under de senare åren har jag börjat längta tillbaka till Stockholm igen. Vet inte varför, är en rastlös själ helt enkelt. Jag frågade min syrra igår om hon kände likadant men det gör hon inte alls. Hon stormtrivs.
Den blå tvillingliggvagnen är en Derby. En sån har jag