Emmaljunga tråd, Vol 5
Det stämmer med att dom inte har något utskicka v 28-31 endast på reservdelar v 28 & 31.
whiee, våran vagn hade redan kommit. Tydligen så har de ringt och lämnat meddelande men jag har inte fått något sms om det. Måste byta min telefon blir galen på den.
Hur är det nu med försäkringar osv. har emmaljunga något speciellt som gäller för deras vagnar, har fått rådet att inte hämta vagnen för tidigt, men det är väl 3år för fabriksfel som vanligt med konsumenträtten eller vad det nu heter.
Så skönt då är vi nästan klara med allt till bebis, känns jättebra nu så slipper jag tänka mer på om vagnen hinner komma eller inte :)
Garantibestämmelserna gäller även om någon annan än säljaren, till exempel tillverkaren, har givit garanti för säljarens räkning.
Ska ändå till butiken och hämta det där gratiskitet, verkar ju vara lite olika från butik till butik då.
Skötväskorna var snygga, men vad är det för fult märke som sitter på sidan av endel vagnar. Tycker det gör att vagnen ser "billig" ut.
Känns som om vi gjorde rätt och beställde nu istället för att vänta på 11-modellerna, var ingen av de nya färgerna som känns helt kanon.