Fru T skrev 2010-04-24 23:31:54 följande:
Jag har en Nitro i Dark Gray å den är såå fin Hade en svart teutonia förut men den här färgen känns mycket bättre.. Jag gillar med lite mörkare neutrala färger så man kan snygga till den med dynor å filtar i fina färger istället Har sytt på mig ett helt lager med dynor nu, å har lyckats få in lite beställningar så ja måste ta mig till tygaffärn så ja kan göra mina kunder nöjda synd bara att den lilla rackaren till symaskin gick å paja men tur i oturen så har ja garantin kvar så nu fick den åka på spa till Huskvarna fabriken å få ett nytt moderkort
Ja visst är det en jättefin färg, jag är lite mer sugen på den eller pro forest än bara svart, men vi får se. Tror vi gör som du och kompletterar med filtar och sånt i andra färger för att piffa upp det lite. Vi pratade lite om färg på quadroliften, för den i pro forest var riktigt ful tycker jag, men det går ju att ha andra färger också om vi kör på det.
Min bror hoppas nog på att det blir en limegrön, men det får han skaffa åt sin om det blir någon, lite väl skrikit för oss ;)