Inlägg från: annakohler |Visa alla inlägg
  • annakohler

Emmaljunga tråd, Vol 5

sonen kommer nog gå ganska mycket i vinter så jag skaffar ingen fotsack...men dem två andra grejerna skötväska o parasoll ska jag ha

• annakohler
    Fru T skrev 2010-06-29 15:17:46 följande:

Sååå nu står det en Scooter i Candy pink å lyser i hallen, dottern älskar den å mannen ser smått förskräckt ut

haha min man såg lite förskräckt ut då jag köpte Lime färgad haha
    hans kommentar var "vad grön den är" haha

men är sugen på en 11 (city cross)
  • annakohler
    Fru T skrev 2010-06-29 17:28:36 följande:
    Hans första komentar va:

"den är väll inte rosa"

eeeh nehe vad vill du få den till för färg då?

"det vet ja inte"

börjar misstänka att min man är lite färgblind
    vilka karlar det finns hihi...'
  • annakohler
    Darla skrev 2010-06-30 21:10:40 följande:
    Får man ställa några frågor till er Emmaljunga experter?  Vi har en UJ till sonen och älskar den, MEN, den är jättestor ibland tycker jag. Funkar hur bra som helst "offroad" men inte så bra i stan.... Är väldigt nyfiken på en Scooter men har inte möjlighet att titta på en förrän om någon månad tyvärr. Är Scootern smidig att köra i affärer? Den har inte svängbara framhjul, är det något som inverkar på köregenskaperna? Är det bra "gung" i den? Och kan barnet sitta helt upprätt? På UJ så lutar ryggstödet bakåt lite i fullt upprätt läge och det är inte alltid så poppis hos min 17 månaders...  Vad är det som gör att ni gillar den helt enkelt?

Hoppas att jag inte ställt en massa jobbiga frågor som redan ställts 1000 gånger tidigare.
    scootern är den enda vagnen som våran son har älskat att sova i helt,, dem andra är inga favoriter av han. sen för min del så är det den enda vagnen jag kan köra samtidigt som jag håller i paraply dem andra vagnarna har jag fått jätteont i armen
    kanon att köra i affären älskar allt med den...köpte våran 2009 (september)
  • annakohler

hej är det någon som har en vagn i Dark Grey eller vit o lägga in i bildtråden?? Skrattande spelar ingen roll vad det är för emmaljunga

• annakohler

vad ligger emmaljunga city cross på i pris nu när 2011 kommer ut i höst?? någon som vet...sambon vet att jag vill ha en hihihihi...

• annakohler
    Zelmilainen skrev 2010-07-11 18:24:06 följande:
    det finns två olika länkar i ts, den ena som du fick här, den andra så du kan ha koll på leveranser och sånt...
    vad är det för länk angående leverans
  • annakohler
    stor grön drake skrev 2010-07-11 20:47:00 följande:
    det finns två, 2, länkar i trådstarten (TS).
    Den ena med färger/modeller, den andra med planerade levaranstider för de olika färgerna/modellerna.
    Oki
Svar på tråden Emmaljunga tråd, Vol 5