Inlägg från: annakohler |Visa alla inlägg
  • annakohler

Emmaljunga tråd, Vol 5

Sissi82 skrev 2010-07-30 08:54:46 följande:
    Vad olika männen är.. Min har inget somhelst intresse av barnvagnar.. han har tyckt att alla är bra.. iofs har han tyckt mest om Urbanjungle hittills...

Men han tycker mitt vagn köpande är hysteriskt...
    hihi män kan vara så himla olika märker jag...
  • annakohler
    lilla snöflingan skrev 2010-07-31 10:38:23 följande:
    Det ska fungera att byta sittdel mellan edge och city cross. Det är samma sittdel, bara annorlunda tyg och sufflett.
    vi gjorde så nu sitter edge på city cross chassit
  • annakohler

Wingtear: färgen var väldigt snygg

• annakohler

ser ut som en 2002, men dem måste verkligen ha gjort om dem rejält för min var en 2003 såg inte alls ut så

coolt

• annakohler
    Gurkan skrev 2010-08-06 18:19:41 följande:
    Hej!

Såg en tråd med en fråga om vilken emmaljunga som personen hade köpt (såg att personen även skrivet här) och jag undrade lite smått varför jag inte tänkt på det för... vi införskaffade en begagnad emmaljunga med seperat ligg- och sittdel men vi vet inte från vilket år eller ens vilken modell det är. så nu härmas jag lite och hoppas att någon kanske har någon idé?

länk till bild på vagnen!

1.bp.blogspot.com/_VQDC_mQFfrE/S-E65YQQWiI/AA...

Tacksam för all hjälp!

mvh

Gurkan

vad fin den va ser ju helt ny ut
  • annakohler

ja man kan byta det kan hända att man får byta hela handtaget..fick min väninna göra

• annakohler

'är det någon som vet på ett ungefär vad emmaljunga skötväskor kostar

• annakohler

jag ska köpa en skötväska till vagnen vi köper den 20augusti  är det någon som har tips på bra skötväskor älskar emmaljungas väskor verkar så stora någon som 'äger en sådan väska och har bild

• annakohler

det där kan väl inte ha varit emmaljunga

Svar på tråden Emmaljunga tråd, Vol 5