Inlägg från: annakohler |Visa alla inlägg
  • annakohler

Emmaljunga tråd, Vol 5

SaraKlippan skrev 2010-06-10 08:22:06 följande:
    Okej :) 
    Ingen koll på vad edgen kommer att kosta?

Vill också ha lättviktschassi.... men ja har bf i början på december så de känns dumt att vänta.... vi har hundar och de känns som att ja kommer att ha nytta av vagnen ganska så direkt! Känns trist att köpa en begagnad först också tycker jag. :(  
    ska hellre köpa en begagnad vagn av modellen emmaljunga eller brio tycker dem nya priserna är för mycket speciellt på edge duo eftersom dem är dyra idag o är det mer nu så köper jag en begagnad
  • annakohler

jag älskar verkligen den röda färgen dem har på city cross o edge duo, men tycker den gröna o den blåa ser ut som dem gamla

• annakohler

hur fick ni era inloggningsuppgifter så ni kan beställa vagn?? får ingenting av dem har mejlat dem miljarder gånger

• annakohler

www.emmaljunga .se/2011 är med en länk

• annakohler

vad tycker ni om den Lime färgade city cross 2011??

• annakohler
    MammaTillFelicia skrev 2010-06-15 20:24:29 följande:
    jag tcuker själva grönfärgen är riktigt fin, men det fula PP-märket drar ner, och så tycker jag det vita chassit ser plastigt ut, spec. fälgarna..
    dem vita fälgarna ser ut som dem vi har på scootern
  • annakohler

jag har faktiskt ändrat mig angående city cross färgen kolla i bildtråden vet inte vad den färgen heter någon kanske kan hjälpa mig

• annakohler
    MammaTillFelicia skrev 2010-06-16 18:57:47 följande:
    jo fast de är ju inte vita? det är bara därför jag tycker de ser plastiga ut, som de ser ut på scooter 2010 tycker jag är assnyggt!
    ja sambon gick o sa det i helgen att han är så nöjd med scootern hihi han var skeptisk i början då jag köpte den
  • annakohler

vilken skötväska är bäst vill ha en hård variant deluxe tror jag den heter

Svar på tråden Emmaljunga tråd, Vol 5