NickiLi skrev 2010-05-17 09:46:39 följande:
Måste bara fråga. Vi har kollat på en emmaljunga mondial duo combi med sportchassi och nu undrar jag den kostar ca 7900 nånting och ingår allting då? För jag vet ju som ex brio ingår ju ingenting typ man måste köpa allt separat. Och är det någon som vet om den är bra?? Jag vill ha en stadig vagn med fasta hjul. Då jag kommer gå otroligt mycket i skogen med min lilla bebis. Men någon sosm vet om den är bra eller dålig?? Hade igentligen tänkt köpa kronan men deras leveranstid har ändrats från en vecka till spetember!! och jag vill ju ha vagnen innan bebisen föds.
I det ingår sitt och liggdel, med vindskydd samt footsack. Det ingår även ett regnskydd.
Enda nackdelen med sportchassit är att tygkorgen hänger så långt ner att denn tar i minsta förhöjning. Dock är den lätt att ta bortom man inte behöver använda den.
Skötväska får man köpa till separat, men det kanske du vill ha något annat märke iaf.
Jag förstod i een annan tråd att mondial är en edge, men i leatherette... och jagh älskar min edge. Den är stabil även när sonen snurrar som en galning, den är skön att köra och enda nackdelen är att den är så stor, den tar vettlöst mycket plats.