Inlägg från: TinkyWinky |Visa alla inlägg
  • TinkyWinky

Emmaljunga tråd, Vol 5

Equal skrev 2010-06-23 23:41:04 följande:
    TinkyWinky

Ser att du har samma problem med din Ozone... Våran broms låser sig så det går inte köra, höger bakhjul sitter som fast!
    Sedan har du rätt i att de svettas i den, som små grisar typ. Fast dotter älskar sin vagn så vi behåller den, hon är inte så förtjust i "vanliga" sittdelar.

Ska dock köpa en scooter till vintern.
    ja precis det att bromsen fastnade hela tidne, o vi har nu haft vagnen ca en månad, o bara efter ca 2 veckor så börja den kärva :/
    2 små prinsessor skrev 2010-06-24 07:21:58 följande:
    låter ju onekligen som att emmaljunga har liknande problem med ozone som med city jet som togs bort ur sortimentet... den hade ju också mkt problem med både hjul och den ergonomiska sittdelen....
    ja jag kommer sälja dnena ås fort ja hittar en nitro för vill ha en vagn som funkar o dte gjorde nitron föruotm att vi tyckte att sonen va liten i sittdelen o åkte ner, men han växer ju så dte blir ju faktiskt bättre med tiden..

men kan inte förstå hur de kan göra en sån dum grej att de har fällningen av vagnen bakom och att det är ngt man *drar* i :/ dåligt enligt mig, skulle vart som på de andra el..
    ☆° ★ Kewin 9/7-09 ★ °☆
  • TinkyWinky
    stor grön drake skrev 2010-06-24 08:53:10 följande:
    men det är ju jättekonstigt att det är bekymmer med ozone's chassi/hjul men inte med nitron's. De är ju samma. helmystiskt!
    Ska kolla tygpriser idag, tyvärr misstänker jag att det kan bli lika dyrt att sy egen dyna som att köpa en. Vår enda tygbutik tar ockerpriser! Hoppas lite på specialpriser på 2010's minimizer oxå Ska ringa butiken när de öppnar om ca en timme.
    hade samma problem med nitrons hjul som ja hade innan :/ men inte riktigt lika mkt som med denna..
    ☆° ★ Kewin 9/7-09 ★ °☆
  • TinkyWinky
    Fru T skrev 2010-06-24 19:47:46 följande:
    Vad är det för färg du är ute efter?
    en pro forest fanns en ute men såldes snabbt :( så hoppas de snart kommer ut en igen :)
    ☆° ★ Kewin 9/7-09 ★ °☆
  • TinkyWinky
    jellona0507 skrev 2010-06-24 17:39:23 följande:

Yey, nu har vi en scooter igen, 2.0 modellen. De hade endast lime, sunset, celeb black, pro titan och silver check inne. Så valet var ju lätt, silver check it is.  Visst att dotterns ben är aningen för långa, men hon satt ändå bra, och klagade inte alls. Hade kunnat beställa någon annan färg, och fått nästa vecka. Meen otålig som man är, så tog jag den färgen jag gillade bäst nu. Blev även parasoll till.

såg att du haft både scooter o nitro, vilken tycker du är bäst =) ?
    ☆° ★ Kewin 9/7-09 ★ °☆
  • TinkyWinky
    jellona0507 skrev 2010-06-25 22:38:39 följande:
    Det beror helt på Jag har alltid tröttnat på vagnar med snurrhjul otroligt fort. Gillar scootern nu, när dottern är såpass stor. Sen beror det helt på hur/vart man bor. Inne i stan föredrar jag nitro, helt klart. Men väljer nog scootern framför nitron. Annars city cross.
    för jag har en ozonen nu o har haft både city crooss o nitro men vill ha en nitro från deras nya färger som inte kommer förrän oktober så vill sälja min ozonen men måste ju ha en vagn undre tiden, o funderar på antingen en scooter eller en hyfsat billig city cross, för hittar ingen billig nitro, så får nog leta vidare..
    ☆° ★ Kewin 9/7-09 ★ °☆
  • TinkyWinky

har nu bestämt oss för o sälja ozonen o sen betsälla en nitro som då kommer i oktober men nu under tiden måste vi ju ha en vagn,.. vilken tycker ni av dessa:
    - emmaljunga city cross
    - emmaljunga city cerox 360
    - www.accessoryline.se/shop/default.aspx&groupid=76098&lng=SWE

vill ju ha en billig vagn då vi ska köpa en ny sen till hösten, o ska lägga handpenning på den vi betsäller nu,'

har hittat en city cerox 360 men undrar om dte är ett mkt dålig köp, eller den e lik nitron ? får en för 2100:- en 07/08 står det..

hjälp tack

☆° ★ Kewin 9/7-09 ★ °☆
  • TinkyWinky
    TinkyWinky skrev 2010-06-27 14:41:42 följande:
    har nu bestämt oss för o sälja ozonen o sen betsälla en nitro som då kommer i oktober men nu under tiden måste vi ju ha en vagn,.. vilken tycker ni av dessa:
    - emmaljunga city cross
    - emmaljunga city cerox 360
    - www.accessoryline.se/shop/default.aspx?tillsi...

vill ju ha en billig vagn då vi ska köpa en ny sen till hösten, o ska lägga handpenning på den vi betsäller nu,'

har hittat en city cerox 360 men undrar om dte är ett mkt dålig köp, eller den e lik nitron ? får en för 2100:- en 07/08 står det..

hjälp tack
    länken gäller vagnen combi 3, en billighetsvagn för ca 1000:- ny eller då en emmaljunga begagnad, tiden är ju fårn nu om jag får ozonen såld tilsl ca oktober
    ☆° ★ Kewin 9/7-09 ★ °☆
  • TinkyWinky
    Movieprincess skrev 2010-06-27 19:50:13 följande:
    Hmm jag måste snart bestämma mej för om jag vill ha en ny city cross, en ozone eller en nitro. Vilken tycker ni som haft nån? Var jättenöjd med citycrossen men ag vill ha en ny vagn
    hade valt en nitro då ja haft alla tre, då ozonen för mig iaf är så att sonen blir väldigt varm , han blir alltså genosmsvett men sen tror ja det beror mkt på barnet med om de är vamra eller kalla av sig..

blir nog en cc 36o då dte inte finns ngn *snygg* nitro för dte priset enligt mig, ska ju ändå ha den några månadre inna ja får den nya nitron..  tack för svaren
    ☆° ★ Kewin 9/7-09 ★ °☆
  • TinkyWinky
    MammaTillFelicia skrev 2010-06-27 22:10:59 följande:
    definitivt hellre en beg. emmaljunga än en ny billig. om ni ska sälja den vidare senare får ni garnaterat igen mycket ev pengarna på en EL med. har kollat en del på blocket och blir förvånad vad billig vagnarna har blivit! så, begagnat!
    ja det blir ju en cc 360 men är det för dyrt för en 07/08 för 2100:- ser riktigt fin ut iaf på de bilder jag sett..
    ☆° ★ Kewin 9/7-09 ★ °☆
  • TinkyWinky
    MammaTillFelicia skrev 2010-06-27 22:26:09 följande:
    jämför man med andra vagnar på blocket så verkar det vara ett bra pris! de flesta kostar snarare 3000 och uppåt. är det några tillbehör med den med? finns den på blocket lr? kanske en länk? bara för kul =)
    det är en skötväska till för 2300 men vill ej ha den då jag redan har en..

inboxar dig länken :)
    ☆° ★ Kewin 9/7-09 ★ °☆
Svar på tråden Emmaljunga tråd, Vol 5