Inlägg från: TinkyWinky |Visa alla inlägg
  • TinkyWinky

Emmaljunga tråd, Vol 5

Lillaliten skrev 2010-11-06 08:54:35 följande:
    Funderar om de finns nå praktiska åkpåsar som passar en citykorg, utan att det blir trångt för bebisen?
    sj tycker ja man kan skitta åkpåse o liknande om man har en city korg, du har ju oftast ngn sorts overall på bebisen plus en filt/täcke o sen sk locket på, då blir det varmt plus dte blåser ej in, ja tycker o tror att dte blir för vamt med en åkpåse oxå.. men bara va ja tycker..
    ٩(͡๏̮̮̃̾͡๏)۶ Kewin 9/7-09 ♥ Http://Heromer.blogg.se
  • TinkyWinky

har ju en nitro men har haft en city cross innan o börjar fundera på det igen, är jag dum om jag börjar tänka på en scooter? Sonen är nu 16 månader och använder vagnen mindre o mindre, men är inte såförtjust i att ha sonen bortvänd från mig nu till vintern, tips hur jag ska göra??

• TinkyWinky
    Uliise skrev 2010-11-06 17:47:29 följande:
    Behåll Nitron! Är det vinterväglaget du oroar dig för?
    hade en nitro förra vintern o va missnöjd då det va mkt svårt o gå på vägarna, bor nämligen på landet o många vägar tar det tid innan de blir skottade..
  • TinkyWinky
    TinkyWinky skrev 2010-11-06 17:16:12 följande:
    har ju en nitro men har haft en city cross innan o börjar fundera på det igen, är jag dum om jag börjar tänka på en scooter? Sonen är nu 16 månader och använder vagnen mindre o mindre, men är inte såförtjust i att ha sonen bortvänd från mig nu till vintern, tips hur jag ska göra??
    puttar min fråga för fler svar
  • TinkyWinky
    annakohler skrev 2010-11-06 22:35:52 följande:
    tror en CC är att föredra ifall du inte kom fram knappt på vägarna
    fast scootern har väl lika bra hjul som cc ??
  • TinkyWinky
    Hulda09 skrev 2010-11-11 21:43:45 följande:
    Hej, nu är jag tillbaka med en ny fråga angående en scooter
    Köpte idag en -10, darkgray idag, och är kär. Den är såååå mycket bättre än våran -06:a
    Däremot har jag ett problem, suffletten sitter ju fast i schassit med två fästen på varje sida... på ena sidan har ena fästet gått sönder. Är det någon som vet om man kan köpa ett nytt fäste eller ev sätta dit ett fäste från våran -06:a??

Hoppas ni förstår vad jag menar
     har du köpt den helt ny? För isf e det ju bara o gå tbx te butiken o de får fixa det på garantin.. annars vet ja tyvörr ej..

kan du lägga in bilder sen? Ska sj , ja troligtvis blir det en ny vagn, en scooter 20.0 imon.. återstår o se, kommer isf massa bilder :))
  • TinkyWinky

har nu lagt in bilder i bildtråden på min nya emmaljunga scooter 2.0 i färgen pp black red, såå snygg, mkt snyggare i verkligheten än på bild o skön o köra. ska testa mer imon om det blir uppehåll..

• TinkyWinky
    annakohler skrev 2010-11-13 19:30:01 följande:
    den var jättefin lika vagn tokig som jag
    ja visst e den ;) V aju först inne på offroad red men den va inte lika snygg i verkligheten, så valde mellan denna o den svart med blå ränder, oxå pp.. men tog ju denna. väntar nu bara på fotsacken som e beställd o så ska ja beställa en sittdyna så hellre den kan skitas ner istället för vagnen..
  • TinkyWinky
    Hulda09 skrev 2010-11-13 21:24:32 följande:
    Snygg Scootern är TinkyWinky
    Tack men e mkt snyggare irl :))
Svar på tråden Emmaljunga tråd, Vol 5