Inlägg från: TinkyWinky |Visa alla inlägg
  • TinkyWinky

Emmaljunga tråd, Vol 5

ja min son sitter ok i sin nitro men hade en brio sing innan o den stat han nästan bättre i fast att han inte riktigt kunde *sitta upp* konstigt.. men ska prova ozone sen när den kommer till en affär nära mig.. kanske attr dne skulle kunna funka..

ngn som har den som kan visa bilder ?? Ozone alltså ;)

☆° ★ Kewin 9/7-09 ★ °☆
  • TinkyWinky

Har en liten fråga till er som har en ozone.
    Har sett några bilder men blir ändå inte klok på dte, vi har haft en brio sing och där när vagnen va i fullt liggläge så va ej sufletten övr barnet utan bara om man satt upp sittdelen. är det samma med ozone. alltså att det egentligen inte är ngt skydd för barnet om dte tex skulle börja regmna när dte ligger ner, utan dte refgnar rätt på???

hoppas ni förstår vad jag menar och kan svara ;)

☆° ★ Kewin 9/7-09 ★ °☆
  • TinkyWinky
    Charmeuse skrev 2010-04-17 18:10:37 följande:
    Med Ozone kan man dra sufletten helt över i fullt liggläge, det var bland dom saker som va väldigt bra med den Ändå kan barnet se ut lite från sidorna och min dotter gillar det.
    ok. skulle du kunna ta en bild hur dte ser ut ;) ?
    ☆° ★ Kewin 9/7-09 ★ °☆
  • TinkyWinky

Har kollat på ozonen idag o ÄLSKAR DEN :) Såå snygg, detta va i färgen blå.. o ja testade med sufletten då ja va orolig för att det blir för öppen när barnet ligger i liggläge men ja tycker de va helt ok. plus att det va mkt skydd när de sitter upp oxå, och att sittdelen va ju riktigt mjuk. kändes tom mjukare o så än deras vanliga sittdelar.

så troligtvis med 99% blir det en sån vagn när de nya färgerna kommer, o kommer dte ingen snygg fäörg så blir det troligtvis en i pro forest :)

☆° ★ Kewin 9/7-09 ★ °☆
  • TinkyWinky
    Krimarlin skrev 2010-04-19 06:08:26 följande:
    Är det någon som har en scooter 2010 pro forest färg och kan ta en bild av den så jag kan få se.? Vi är i faggorna och ska köpa en och vet inte vilken färg vi ska ha men den är intressant. Tack på för hand!
    jag har haft en city korg i dne färgen och min syster i edge, är dte intressant att se eller vill du bara se i scooter?
    ☆° ★ Kewin 9/7-09 ★ °☆
  • TinkyWinky

ja mina har suttit hela tiden vi haft den o säkerligen för dem vi köpte den av med =))

☆° ★ Kewin 9/7-09 ★ °☆
  • TinkyWinky
    Kianne skrev 2010-04-20 22:44:47 följande:
    Hej! Vi har varit och tittat på barnvagn och fått "lektion" av en försäljare. Nu när vi sitter hemma och läser i broschyren funderar vi över skillnaderna mellan Emmaljunga Cerox och Emmaljunga City Cross. Någon av er experter som har några kloka ord om detta? Tack på förhand!
    ceroxen har väl ett svängbart styre ?! Plus att den är både större tyngre o fulare enligt mig ;)
    ☆° ★ Kewin 9/7-09 ★ °☆
  • TinkyWinky
    Charmeuse skrev 2010-04-22 07:56:51 följande:
    Hej! Måste fråga er som har Emmaljunga Ozone city om ni har problem med att bromsen "fastnar" när man typ ska av bussen? På min vagn så fastnar bromsen typ alltid på ena hjulet så jag måste köra fram vagnen så den släpper. Ni som har Nitro har väl samma chassi så ni kanske också kan svara. Har inte det problemet när jag inte åker buss. Vet inte om jag bara måste olja in bromsen på nått sätt kanske...
    Det problemet hade jag när jag hade en city cross, helt ny o den krånglade extremt mkt, och samma gör nu min nitro men inte lika ofta.. och det händer oxå just när man ska av bussen :/
    ☆° ★ Kewin 9/7-09 ★ °☆
  • TinkyWinky

Är det dumt att vänta och se om dte kommer ngn ny färg på ozonen eller ska man beställa en redan nu? känns lite dumt o vänta om man nu kommer få vänta länge innan man får vagnen :/ och är sugen på pro forest om det nu inte kommer ngn ny färg..

☆° ★ Kewin 9/7-09 ★ °☆
  • TinkyWinky
    3 Barnsmamma 06 09 11 skrev 2010-04-24 20:31:16 följande:
    köp nu,är väl nu i vår och höst du vill ha den mest?
    ja vill ju egentligen ha den nu men känner att jag kanske kommer ångra mig om dte nu kommer ngn riktigt snygg pojk färg.. men ska fortsätta fundera :))
    ☆° ★ Kewin 9/7-09 ★ °☆
Svar på tråden Emmaljunga tråd, Vol 5