• eec82

Emmaljunga tråd, Vol 5

Charmeuse skrev 2010-05-05 10:20:09 följande:
    Måste fråga er som har en Twin Nitro, hur funkar den att köra när det är snö ute?Ska visst ha en busunge till i december (inte så planerat men) så måste ha en syskonvagn så småningom. Jag älskar min Ozone, så Nitron som är ganska lik känns som det jag helst vill ha. Vad glad jag är nu att jag köpte citykorgen till min Ozone också Trodde inte den skulle behövas än på nått år...
    har en vanlig singel nitro, tycker det fungerde bra i snö där de var plogat sen där det var oplogat var det inte alls lika kul.
  • eec82

å kikade på spidern idag blev så besviken, blir ingen blå spider för mig som jag tänkt. Någon mer som kikat på den gillade ni den?

• eec82
    Salamina skrev 2010-05-06 20:18:18 följande:
    Var tidigare helt inne på spidern, men jag tycker inte om ur dom gjort om den. Så jag har precis köpt en brio sitty istället. Har dock kvar citycrossen ett tag till.
    blev en sitty hör med. :) Va så bra pris nu på kampanj. Tog en blå sitty för att kompensera det lite. Inte lika fin men skönare att köra.
  • eec82

å har precis laggt ut min nitro till försälning. Kommer nog sakna den en gnutta i sommar men tänker köpa mig en ny till hösten igen då de nya kommer in. :)

Tror ni 3800:- e för mycket begärt med åkpåse å fotsack?

• eec82
    Coca cola light skrev 2010-05-08 11:16:28 följande:
    Varför ska du sälja den nu och köpa en ny till hösten?
    vill byta färg få ny garanti samt att det e en ny bebis på väg. :) Så vill förnya mig till de nya bebisen. Ska även skaffa en syskonvagn. Men vill ha en singelvagn med så man kan dela upp sig på olika håll då mannen kan ta sonen i en sulky.
  • eec82
    t0va skrev 2010-05-08 14:11:34 följande:
    Det tycker jag inte alls är förmycket, vi har kollat runt lite på begagnat men bestämt oss för att köpa nytt, får hoppas att färgen vi vill ha finns kvar. Ska iväg snart till affären och se om vi kan enas om färg, sambon vill ha svart och jag forest. :)
    forest e fin e de jag har. :) Hittar du ingen får du köpa min. *ler* skojar bara. Förstår om man vill ha nytt då priserna inte skilljer sig så mycket så man får medgarantier osv. :O)
  • eec82
    Tokfrjant skrev 2010-05-08 18:40:22 följande:
    Hejsan! Är ingen ägare av Emmaljunga men funderar starkt på en Twin Nitro att ha till tvillingarna som kommer i höst, någon som har en sådan?Vad tycker ni om den?
    har den vanliga nitron ä e supernöjd, skulle nog tänka efter en extra gång innan jag skaffa twin då den e väldigt bred men åker man inte kommunlt spelar de ju ingen roll. Tror inte den blir rolig på vintern med de små hjulen. Tyckte man klarade singeln precis å då klagade man på snön iaf.

Kankse är någon annan i tråden med mer erfarenhet.
  • eec82

wii min vagn e förmodligen såld, 1 dag på blocket. Ibland e de allt bra med blocket. Hatar att ha annonser ute där. Ringer så kostiga typer ibland. :)

• eec82
    Tokfrjant skrev 2010-05-09 00:10:40 följande:
    Okej, nej.. Buss åker jag inget, de går inte så ofta här så det blir att vi tar bilen om vi ska någonstans, eller så går vi en härlig promenad till byn om man ska handla lite mat :) Snön är jag också lite orolig för, borde bli lite stadigare eftersom vagnen är tyngre men jag vet inte om det blir bättre egentligen ^^
    tänkte att det blir jobbigare då det blir tyngre då den trycker ner mot marken, svårare att hålla vagnen uppe på svåra ställen å köra den på bakhjulen. Hade tyckt den var super om den hade vändbart handtag så man kunde kört de stora hjulen fram ibland. Men man kan inte få allt. ;)
  • eec82
    TinkyWinky skrev 2010-05-12 10:08:39 följande:
    har fortfarande våran nitro ute o inge napp. alla försöker pruta ner till 3500, e det för dyrt ??ja har 3900:- inkl svart fotsack o elodie åkpåse, regnsydd, vagnen e 09 i svart, mkt fin..
    ja sålde min 10 för 3500:- men fotsack å åkpåse. Men hade kunnat få mer men orkade inte ha annaonsen ute, hatar att de ringer folk å ska pruta å pruta osv.

Ett tips till alla som tänker handla barnvagn, i helgen har barnens hus handla för 250 kr få 50 kr tillbaka att handla annat för. Gäller allt i hela butiken. Dock har man bara 1 månad att handla för de checkarna man får, men de kan man väl lätt sätta sprätt på. Gäller handpenningar med, man kan välja att betala hela beloppet å på så sätt få tillbaka en peng å handla annat för. Bara ett tips 10 barnens hus kommer köra den kampanjen. Vet inte om de gäller någon babyland butik med. Men gäller enbart lördag å söndag.

Tänker själv boka en dubel UJ, e synd att de nya Emmaljungorna inte presssenterats då hade jag köpt mig en 2011 års nitro med. :)

Någon säljare i tråden som ska ner på deras minivisning i sommar? Den på fabriken?
Svar på tråden Emmaljunga tråd, Vol 5