TinkyWinky skrev 2010-05-12 10:08:39 följande:
har fortfarande våran nitro ute o inge napp. alla försöker pruta ner till 3500, e det för dyrt ??ja har 3900:- inkl svart fotsack o elodie åkpåse, regnsydd, vagnen e 09 i svart, mkt fin..
ja sålde min 10 för 3500:- men fotsack å åkpåse. Men hade kunnat få mer men orkade inte ha annaonsen ute, hatar att de ringer folk å ska pruta å pruta osv.
Ett tips till alla som tänker handla barnvagn, i helgen har barnens hus handla för 250 kr få 50 kr tillbaka att handla annat för. Gäller allt i hela butiken. Dock har man bara 1 månad att handla för de checkarna man får, men de kan man väl lätt sätta sprätt på. Gäller handpenningar med, man kan välja att betala hela beloppet å på så sätt få tillbaka en peng å handla annat för. Bara ett tips 10 barnens hus kommer köra den kampanjen. Vet inte om de gäller någon babyland butik med. Men gäller enbart lördag å söndag.
Tänker själv boka en dubel UJ, e synd att de nya Emmaljungorna inte presssenterats då hade jag köpt mig en 2011 års nitro med. :)
Någon säljare i tråden som ska ner på deras minivisning i sommar? Den på fabriken?