• eec82

Emmaljunga tråd, Vol 5

Charmeuse skrev 2010-04-22 07:56:51 följande:
    Hej! Måste fråga er som har Emmaljunga Ozone city om ni har problem med att bromsen "fastnar" när man typ ska av bussen? På min vagn så fastnar bromsen typ alltid på ena hjulet så jag måste köra fram vagnen så den släpper. Ni som har Nitro har väl samma chassi så ni kanske också kan svara. Har inte det problemet när jag inte åker buss. Vet inte om jag bara måste olja in bromsen på nått sätt kanske...
    samma sak här fast ser det inte som ett problem mer en vanesak, att putta fram vagnen lite innan jag drar den bakåt å går av.
  • eec82
    Ikisen skrev 2010-04-22 09:55:38 följande:
    Hej! jag undrar ifall det går att byta skumgummit som sitter på handtaget? Det är en city cross.
    går att byta, de byter ut den delen av styret den sitter på, vet inte pris tyvärr.
  • eec82
    Ikisen skrev 2010-04-22 10:31:58 följande:
    ja om du inte själv kan skruva isär så, får du lämna in. Skulle inte byta själv pga garantier osv.
  • eec82

måste ha eran hjälp, ska snart sälja våran nitro. Nu el till hösten vet inte vad som e bäst. Om allt går bra e de syskon på väg å kommer ha dubbelvagn, fram tills dess går de bra med spider (när den kommer). Så vad ska man lägga ut en 2010 års modell av nitro för? Är allraundåkpåse å vindskydd å regnskydd med. Vad tror ni? Samt en skiphopp skötväska tänkte jag.

Brukar aldrig sälja saker på blocket, har kikat lite men tycker en del verkar bara gå ner 1000:- å vill man värkligen inte handla en ny vagn då istället? E ju inte så mycket man sparar.

Jag vill ha råd så hoppas ni inte ser detta som en annons, för det är det inte. Vet inte ens vilken månad jag tänker sälja vagnen.

• eec82
    EmmaKlemma skrev 2010-04-28 08:23:08 följande:
    Finns det inte ngn som heter cerox 360 med?
    det är en äldre modell, finns inte att köpa i butik längre.
  • eec82
    TinkyWinky skrev 2010-04-29 10:37:44 följande:
    Nu är vagnen beställd :D Blev en Emmaljunga Ozone i färgen lime, har velat fram o tbx o kommit fram te att den e nog inte lika stark i färgen som den blå, och jag får hem den tredan nästa vecka :)) Snabb leverans. så  då åker ja o sonen in o hämtar den :)) Bilder kommer när vi fått den :)) Nu LÄNGTAR man ;)
    stark i färgen e den allt den i lime, men superfin. :)
  • eec82
    Fru T skrev 2010-05-02 05:38:45 följande:
    JAG ÄR KNÄPP! å kommer ja äns nämna vad ja tänker för min man kommer han troligtvis gå i taket...Ja köpte ju min Nitro å har nu haft den i ca 1 månad den är ju helt underbar, verkligen! MEN ja har nog kommit fram till att det inte är en så stor vagn ja vill ha endå Nu har ja börjat ångra att ja inte köpte scootern istället Visst ja kan nog få en bra peng för Nitron (vad tror ni) som kommer täcka hela scooterköpet men min man är en sån som avskyr förluster så ja vet inte ens om ja har mage att ens nämna det för han...Fan, hatar när man ångrar sig!!! Att ja aldrig kan göra rätt från början Så ja vad tror ni? Vad kan ja ta för en Nitro i dark Grey som är använd i 1 månad? å får ja den såld tror ni??
    klart du får den såld, men håller med föregånde tror med du kommer tycka scootern känns klumpig. Om du gillar att ha svängbara hjul.
  • eec82
    danosani skrev 2010-05-02 19:07:07 följande:
    Jojomensan, den är avtagen MEN en av plattorna går ej att ta ur?! Den är dessutom så skitig att det inte biter med blöt trasa... Haha.I instruktionen står "ta ur träplattan innan tvätt" men inget om HUR man tar ut (alla) eller i vilka grader osv. Blä.
    ja bada min i badkaret, orkade inte böka med plattan. Smutsen gick bort iaf.
  • eec82
    3 Barnsmamma 06 09 11 skrev 2010-05-04 13:06:05 följande:
    Min nitro skickades 23 april från EL,hur lång tid tar det egentligen tills den kommer till butik? Börjar bli otålig nu och inte går det att ringa barnenshus heller. Pratade med dom förra måndagen och då trodde dom den skiulle komma tisdag men nu har det ju gått 1vecka till Är ju nu jag vill ha den för till vintern kommer jag ha city crossen.
    brukar bara ta några dagar, beror iof på var i landet barnens hus ligger. Men i regle så borde de ha fått leveransen redan. Men alla ringer inte upp å meddelar ifall de skickat mess från butiken utan tycker de räcker som besked. Så ring å hör med dem nu istället.
  • eec82
    t0va skrev 2010-05-04 22:17:37 följande:
    Men på bilderna på hårdliften bla. emmaljungas hemsida så är det ju ett vindskydd som lock. De vi tittade på i affären hade också lock.
    trodde de skulle ingå. Är du säker på att de inte missade lägga i det på er bara då?
Svar på tråden Emmaljunga tråd, Vol 5