t0va skrev 2010-04-24 17:56:05 följande:
slutet av augusti, så det blir beställning typ jättesnart. Men han lär få besked om jobb nu jättesnart också eftersom hans praktik går ut i slutet av maj. Fast om det skulle skita sig och inte hinna i tid så får vi lösa det också. Bara vi får vagn senare som funkar. För skulle det av någon orsak inte hinna så får vi köpa något begagnat på blocket så länge. Jag lär ändå inte gå på promenad själv ändå med den. Så det blir ju precis i glappet mellan nya kollektionen, får hoppas att de har någon av våra färgval kvar då. Annars får vi nog avvakta och köpa begagnat och beställa sen när de kommit med nya färgerna.
men de nya färgerna brukar ju kunna gå att få i augusti tror jag, men är ej helt säker. svårt val... jag skulle helst väntat för att se vilka färger som kommer. men samtidigt e frågan om man verkligen vågar det... brukar man inte kunna få lånevagnar från affären om det är så att ens vagn inte hunnit komma?
stor grön drake skrev 2010-04-24 21:19:11 följande:
410,- tror jag det har sagts tidigare. Finns i 14 färger: navy, black, sand, dark beige, offroad, royal blue, lime, candy pink, dark grey, sunset, brown check, pro bordeaux, pro forest, funny rings På hemsidan funkar det inte att se dem, men gå på quadroliften så får du se de flesta färgerna iaf. Här fanns bra tips om amn ville sy själv:
www.familjeliv.se/Forum-5-179/m51491848-2.htm...tilläggas bör kanske att alla färger inte finns kvar... flera är slut/snart slut.