Emmaljunga tråd, Vol 5
och så tänker jag vara gnällig på blocket igen...
Detta är väll endå ingen emmaljunga! Har sett många gamla, men ingen som liknat detta:
www.blocket.se/vastmanland/Barnvagnar_30802878.htm&w=2
och så tänker jag vara gnällig på blocket igen...
Detta är väll endå ingen emmaljunga! Har sett många gamla, men ingen som liknat detta:
www.blocket.se/vastmanland/Barnvagnar_30802878.htm&w=2
Har fixat knäbygeln nu
Samt fixade lite på det trasiga fästet, så att det nu funkar, för jag satte det på den andra sittdelsramen (som följde med min extra klädsel) och imorgon blir det hämtat (har haft det ute i lokaltidningen som bortskänkes)
Liggdelen som följde med ska med det gamla chassit till en jobbarkompis över jul (barnbarnet kommer, och de vill slippa släpa liggvagn) och sen ska jag försöka sälja det som balkongvagn, det chassit är ju ingen fara så länge man inte ska köra det destomer.
På hjulen från 2001, finns det något man kan göra själv för att få dem stadigare? De vobblar lite, men sitter lixom fast endå...
alltså, jag är så lycklig över det nya beggade classic chassit jag köpte förra helgen!
var på marknad igår, och tog det mest för trådkorgens skull. I backen som finns hamnade jag efter en CC, och med de släta hjulen hade de ett sjå, plus att redan den korgen släpade i, och de hänger ju högre än edge sporten gör. Medans jag med "terräng" däck och hög fin trådkorg bara slirade för att jag inte fick fotfäste
Och den går in på längden i nya bilen så vi fick pulkan bervid
någon som har 2000kr de inte behöver
www.blocket.se/stockholm/Emmaljunga_30892904.htm&w=2