Inlägg från: Zelmilainen |Visa alla inlägg
  • Zelmilainen

Emmaljunga tråd, Vol 5

Ellie84 skrev 2010-09-14 08:53:21 följande:
    Det är bara praxic, det finns ingen lag som säger att dom har rätt till det utan det är endast nå dom erbjuder och som man brukar godkänna.. finns inte lag på det
    som jag skrev vad det var jag hört inget annat...
    det bidde inget av det...
  • Zelmilainen

mymemlan, efter 3 gånger med samma fel har ni rätt att få vagnen utbytt om jag inte minns helt fel, men det kan ju bero på hur gammal vagnen är med...

• Zelmilainen
    Mymemlan skrev 2010-09-22 14:56:19 följande:
    den är köpt i januari 2010. Dom räknar det inte som ett fel säger dom.
    men om det återkommer och ni har gjort allt ni kan för att åtgärda det får ni stå på er.
  • Zelmilainen
    myran82 skrev 2010-09-22 21:04:19 följande:
    Aha, okej. Visste att de inte får sälja vagnar via hemsidor men visste inte att det även gällde reservdelar.
    kanske är rädda att även de ska gå sönder i frakten? vet ej... bara min egen spekulation
  • Zelmilainen
    gullunge1 skrev 2010-09-24 15:53:21 följande:
    hejsan!
    har kikat runt lite o sett att phil end ted har en väldigt bra bildtråd me tips o trix,
    ingen här inne som har lite tips o trix som man kan göra me sin emmaljunga??=)
    vore kul o se lite hur andras vagnar ser ut o så, hur ni tänkt ha dom i vinter m.m. 
    det finns en bildtråd länkad i ts
  • Zelmilainen
    gullunge1 skrev 2010-09-24 16:03:41 följande:
    joo men den ger ju itne så mycket tips el trix på hur man kan göra me vagnarna m.m. sista inlägget e 1 och en halv månad gammal... nu har ja iaf lagt upp lite bilder o hoppas fler gör =)
    det finns ju dock ej lika mkt att göra med el vagnar (eller ja det finns, men är inte lika enkelt som för tex p&t och bugaboo), så antagligen därför det ej är så mkt bilder på pimpade vagnar. det har tidigare funnits nån tråd för det, men det va i princip aldrig nån aktivitet där... men hoppas med på fler bilder.
    LyckligFru skrev 2010-09-24 16:12:38 följande:
    Hejsan! 
    Hoppas jag kan hoppa in här och fråga lite? idag har vi varit och tittat på barnvagnar och både jag och min man är helt överens om en edge duo.
    Vi bori Finland och här kostar edge duon ca 9000 kr!
    Nu undrar jag om det är billigare i Sverige? såg att TS lagt upp pris men gäller det alla butiker?i så fall har vi tänkt fara till el runtom Stockholmsområdet för att köpa en, är det någon som vet någon bra butik? synd att man inte kan köpa på nätet!
    skulle vara en jätte hjälp :) tack på förhand! 
    priserna i ts är ungefärliga. 
  • Zelmilainen
    Uliise skrev 2010-09-24 23:55:45 följande:
    Ny limited edition Golden check: www.emmaljunga.com/se/Barnvagnar/Limited_edit...

Ganska tråkig om ni frågar mig Obestämd Fast kul att de återinfört limited edition konceptet!
    ja riktigt tråkig, ser ut som en tristare brown check. blä. synd att de inte kom me nån roligare...
  • Zelmilainen
    Uliise skrev 2010-09-25 11:20:25 följande:
    Mm, eller en solblekt Silver Check Obestämd
    njae, vagnen ser ju brun ut i grunden, så... men trist va den...
  • Zelmilainen
    Uliise skrev 2010-09-25 21:28:14 följande:
    Fast solblekta svarta vagnar brukar ju kunna se mörkbruna ut.
    ja, men silver check e ju grå...
  • Zelmilainen
    Zelmilainen skrev 2010-09-26 00:25:43 följande:
    ja, men silver check e ju grå...
    haha, hade jag för mig, men när jag dubbelkollade så är den ju svart... däremot tycker jag inte solblekta svarta vagnar blir direkt bruna, de ser bara dassiga ut...
Svar på tråden Emmaljunga tråd, Vol 5