Emmaljunga tråd, Vol 5
Jag tänkte färga klädseln till vår gamla emmaljunga. Men sufletten går ju inte att köra i tvättmaskinen. Någon som har målat med textilfärg på sufletten och som har några tips?
kan man sälja bara en sufflette på blocket? har en ny som bara ligger hemma.
mm får kankse slänga ut den där sen då! Ja hade inte tänkt ta mer än 500:- så de låter ju bra. Kan någon pimpa upp sin vagn lite. =)
Det var ju bra att ni fått den infon, vi iaf i den butik jag arbetar får inte byta utan ska våra meck killar göra. Konstigt att de ger olika info. Men är ju bra om de är lätt. Har inte orovat då emmaljunga neka oss när de visade oss. Bra att de ändrat sig.
Jo va därför jag blev förvånad. Men har inte kollat så noga hur man byter, vet bara att när jag fick problem med knarrande hjul så kunde jag inte byta hemma hade inte rätt värktyg, så fick lämna in iaf... Men har man rätt så är de kanske lätt. Bara konstigt att emmaljunga säger olika. Får ringa dem igen när jag jobbar nästa gång.
Då tycker jag du kontaktar huvudkontoret!!! Barnens hus brukar inte göra så, tyvärr är babyland de som varit babyland inte inarbetade på alla nya regler å alla butiker gör lite olika tyvärr... men kan hjälpa å kontakta hk iaf. Trist...
Det har varit förhandlingar en period slutade emmaljunga leverera både vagnar å reservdelar men de ska vara löst. Emmaljunga kommer bli kvar iaf ett år tilm som de ser ut nu hos barnens hus. Att de bytt namn spelar ingen roll för reklamationen, men tyvärr har inte alla med gamla namnet samma kännsla för nöjd kund tyvärr vilket nu drabbar alla butikers rykte. Hoppas du får svar på mail, brukar oftast va bättre å ringa.
kan fixa en ny prislista 2012 om ni vill.