-
kan va dum nu men city cerox 360 kan man ta bort sittdelen på den? trodde inte de å då går den kanske bort i valet. Å cangaro går väl inte heller på ett cc chassi? bara en tanke..Madebyday skrev 2011-04-07 23:43:50 följande:Fy så kluven jag är!!! Har nästa fått godkänt av sambon att köpa ett till chassi (begagnat!!), som komplement till vår CC. Men är så kluven i frågan vilken jag ska välja, City Cerox 360 eller Cangaroo?? Tanken är att tjäna en liten slant på att sälja den ligg-/sittdel som vi inte vill använda, men säljandet är inget måste! Bara så fundersam över vad jag ska välja, vill kunna ge sambo enkla raka svar så snart som jag lyckats övertala honom helt!!! Ber om råd och tips!! Varför jag väljer bland C Cerox är för att Nitro/Ozone chassi är för nytt = för dyrt som andra vagn!!
-
m56 brukar jag ta. =)lavendeln skrev 2011-04-08 12:17:41 följande:
Dags att smörja hjulen!
Vad ska jag använda??
-
kom på de nu, haha. Varit mammaledig för länge nu... släppt allt vad vagnar heter. =)Uliise skrev 2011-04-08 17:52:04 följande:Det kan man, den har easy fix som de flesta EL. Vanliga ceroxen har däremot fast sits.
-
går att specialbeställa om du kommer till en brta butik. =)3 Barnsmamma 06 09 11 skrev 2011-04-14 12:53:57 följande:Har emmaljungas ståbräda och undrar om man bara kan köpa själva stången separat? Har ju både nitro och cc och vill bara flytta över brädan mellan vagnarna.
-
Å Emmaljunga är bäst på reklamationer just nu! =) Haft lite otur med mina hjul men får nya. Tappade bort mina fästen till liften när man vill ha den som sittdyna, får nya!
Tyget i sittdelsdyna gick sönder och jag får en helt ny lift! (även om jag nu inte behöver någon då sonen är för stor, men kan ju sälja en helt ny då, jag klagar inte). Så just nu gillar jag dem skarpt! =)
Skaffade parasoll till min vagn å älskar det, men beror på hur man fäster, endel fäster för högt upp å då blåser de hej vilt! MEn mitt sitter super iaf. Testade det idag i blåst. Men har skärm med ibland. =)
-
serienummret är chassinummret. Förstår dock inte varför de vill ha det. Räcker ju med att veta årsmodell.molly 81 skrev 2011-06-13 18:33:25 följande:Får man ställa en fråga?!
JAg har en gammal Cerox(05) och ska nu byta hjul. I en affär ville de ha chassi-numret. Men jag hittar bara serienumret. Och i affären var de så jäkla snorkiga och sa att jag skulle bara tippa vagnen så såg jag det.
Var är det förbenade numret? JAg vrider och vänder som en tok. -
stenar i hjulen kommer man inte riktigt ifrån men på senare år så har de ändrat något för de kommer inte in lika mycket sten längre. Men bubbla känner jag inte igen.molly 81 skrev 2011-06-13 18:41:15 följande:Inte enligt dem. Är det så att det på nyare vagnar finns både och kanske?!
Sen en fråga till. Det är ganska mjuka hjul på vagnen. Och det fastna miljontals stenar. Nu har det blivit som en bubbla i hjulet. Känns detta igen?!
tror de ändrat sina lappar på de äldre var de lite olika... men ska iaf stå ett nr på vagnen. Men förstår fortfarande inte varför butiken ska ha de för att beställa nya hjul. Är ju inget emmaljunga kräver samt att de är ju inte fråga om garanti så... -
kan tänka mig att de kommer skilja ca 500:- melan scooter å scooter s, som de gör mellan brio race å spin. Men de är ju bara en gissning. =)
-
Å hämtade ut min fina skcooter S idag! Så finå skön att köra. Sålde min Brio spin idag med så glad! =)
-
spraya in så mycket silikonspray el annan smörningsspray om du har de hemma så brukar skiten ge med sig. =)nattsudd skrev 2011-09-09 10:01:14 följande:Tror jag fått in grus och skräp i bromsen på min cc för den går ruggigt trögt att bromsa med. Nästan så det känns som man trycker sönder pedalen. Har ni haft samma problem? Tips på hur man får det rent? Ser ju inte ut som man kan plocka isär allt heller...