Emmaljunga tråd, Vol 5
har ju lovat ta bilder på min nya fina nitro, lovar de kommer e bara lite seg! Men kommer i bildtråden ikväll. =)
har ju lovat ta bilder på min nya fina nitro, lovar de kommer e bara lite seg! Men kommer i bildtråden ikväll. =)
nä min camera vill inte ta fina bilder inne... så bilderna får vänta tills vi kär ute i vintervädret... suck... blir som vagnen enbart är svartvit... inte alls lika fin... suck.
Hej alla!
Är det någon som kan berätta om det är någon skillnad på Nitron -09 och -10 och -11? Har dom gjort några förbättringar?
vet en kollega swom beställt en dark grey å svart chassi hon fick tjata lite på emmaljunga å fick betala något mer, inte lika mycket som att beställa delarna separat men knakse 700:- mer el så... år ju föräldraledig så missade lite i detta hur pass mycket det var men emmaljunga var inte så förstjusta i idén att sälja så till henne...
Ja tycker med man borde få plocka ihopp sin egen variant. De svarta e superfint har jag på min vagn å har en dark grey liggkorg till superfint. =)
Å måste nu säga att efter ha kört lillen i nitron samt haft den med syskonsits att jag äslar den fortfarande. Även fast det är vinter och oplogade vägar, men absolut bästa vagnen för mig. Ok cc hade varit att föredra utomhus just nu men överlever. Syskonsitsen bra mycket bättre än jag trodde, samt att sonen tycker det är kul att få sitta så högt upp och titta på allt, nå alla hissknappar mm. =)
Om jag skulle valt mellan lift el city korg å inte behövt som jag nu har syskonsitsen, så hade valet varit så enkelt! Hade enbart blivit en city korg. Vagnen blir ju så mycket lättare med den. Å lätt att packa med varor under å alla blöjpaket då man handlar.. =)
Tcker liften är trång å knölig. Men bebisen trivs i båda lika mycket just nu då han är så liten fortfarande.
Men hoppas jag kan få sonen mot våren att vilja åka på ståbrädan istället så jag får ha liggkorgen då.
idag då det var 0 gradigt ute ja då sög nitron, men annars har jag inte haft några problem i vinter. Ska få låna ett cc chassi nu i veckan så kan ju jämföra om det värkligen är så mycket sämre. För de är bara då de plogar en massa vallar som de suger el om de plogat vägen å inte trotoaren osv... men är ju jobbigt att bara gå då med utan vagn.
Hade pritat på vagnen ni pratar om ovan, men då jag lägger ut på blocket så brukar jag räkna med att folk ska pruta ca 500:-. Blev paff då ajg sålde min brio city på en timme å de inte pritade. Sa till mannen vi har kvar annonsen ifall de prutar då de kommer å vill pruta för mycket. Så att testa pruta ner 300-600:- är inte fel el skammligt enligt mig iaf.